Take a fresh look at your lifestyle.

ماجرای سرقت بیلبورد غول پیکر بین جاده ای

0


ماجرای سرقت بیلبورد غول پیکر بین جاده ای

شب گذشته طی یک اقدام عجیب، یکی از بیلبوردهای غول پیکر بین جاده ای در محور آبادان به سر بندر توسط سارقان حرفه ای، بریده و مقدار زیادی از آهن های این تابلو را به سرقت رفت. در پی وقوع این حادثه مجله خبری محیطی گزارشی از مدیر کانون تبلیغاتی خلیج فارس و مالک این تابلو تبلیغاتی تهیه نموده است که به شرح زیر است.

چندی پیش کانون تبلیغاتی خلیج فارس با دریافت مجوز رسمی از اداره راه و شهرسازی اقدام به نصب بیلبورد تبلیغاتی در محور آبادان به سربندر نموده و پس از صرف زمان و هزینه فراوان، اقدام به نصب آگهی برروی این بیلبورد نمود. این آگهی تبلیغاتی برای یک برند لوازم ورزشی بوده است که در طی یک اقدام خرابکارانه، بیلبورد تبلیغاتی که با ارتفاع ۹ متر از سطح زمین بوده است را قطع نموده اند.

مدیر مسئول این کانون تبلیغاتی در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص اینکه به چه منظور و با چه تجهیزاتی اقدام به این خرابکاری نموده اند، اظهار داشت: از نحوه قطع این سازه مشخص است که توسط یک برش کار حرفه ای قطع شده است و هدف از انجام این کار بطور واضح برایم قابل درک نیست. اما به نظر ما، کسانی می توانند به وجود آوردنده این حادثه باشند که در این زمینه نفع ببرند، مانند کانون های تبلیغاتی و یا افراد سودجو که با سوء قصد شخصی این کار را انجام داده اند.

محمدی در رابطه با میزان خسارت وارده گفت: مبلغی حدود ۷ میلیون خسارت این بیلبورد تبلیغاتی است که به نوعی تنها قابل تعمیر است و نه قابل جبران.

photo_2016-12-08_21-32-50

تابلو تبلیغاتی در محور آبادان به سربندر

وی در ادامه افزود: حدود ۳۰ میلیون برای این سازه هزینه نموده ام که تنها یک بار اکران بر روی آن اجرا شده است.

او ضمن ابراز تاسف برای این افراد، اضافه کرد: دشمنی و قرض ورزی و یا هر چیز دیگری که می توان اسمش را گذاشت به قیمت ضربه زدن به چهره تبلیغاتی کشور جای بسی تاسف دارد که نه تنها چهره شهر و جاده را مخدوش می نماید بلکه باعث ایجاد حس نا امنی و ناخوشایندی در این زمینه خواهد شد.

وی در پایان از شهرداری سربندر که به عکس العمل سریع و اعزام نیرو به محل وقوع جرم و درگیری با سارقان باعث شدند که بیش از این خسارت وارد نشود، تشکر و قدردانی نمود.

شایان ذکر است که سرقت پرژکتورها و کابل های برق رسانی در تابلوهای تبلیغاتی شهری، یکی از معضلات همیشگی کانون های تبلیغاتیست، اما سرقت یک کامل یک بیلبورد چندین تنی مسئله ای جدید است.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ