Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات محیطی خلاقانه راه آهن Queensland

0


تبلیغات محیطی خلاقانه راه آهن Queensland

انتخاب وسیله نقلیه مناسب یکی از الزامات سفر کردن و سالم رسیدن به مقصد می باشد. راه آهن Queensland برای معرفی خدمات حمل و نقل مسافرین تبلیغات محیطی خلاقانه ای را اجرا نموده است.

صدها نفر هر ساله در سطح تقاطع در کوئینزلند در ایالات استرالیا هر سال دچار حوادث مرگ و میر می شوند، بدین جهت راه آهن Queensland با اجرای تبلیغات خلاقانه و اطمینان از ایمنی در سفر، شعار « با زندگی خود در سطح گذرگاه ها شرط بندی نکنید » را طراحی نموده است.

هدف از این طراحی در تصویر و هماهنگی شعار تبلیغاتی به این دلیل است که آگاهی از پیامها و اطلاعات مورد نیاز در طول سفر با قطار، دربالا بردن ضریب اطمینان و ارتقای سطح آسایش و راحتی گردشگران و مسافران نقش بسزایی دارد.

آژانس تبلیغاتی: Publicis Mojo, Brisbane, استرالیا
کارگردان خلاقیت: Andy Ward
کپی رایتر: Ryan Petie
مدیر هنری: Andy Geppert
عکاس: Erik Williamson

مزایای سفر کردن با قطار

  • قطار امن ترین وسیله حمل و نقل در دنیا است. وقتی سوار قطار میشوید نگران گم شدن در جاده های ناشناخته و یا تصادفات جاده ای نیستید.
  • با قطارهای سریع السیر در وقت خود صرفه جویی میکنید.
  • در طول سفر با قطار میتوانید به واگن بار یا رستوران رفته و از خود پذیرایی کنید یا در صندلی خود بنشینید و فیلم مورد علاقه تان را ببینید، آهنگ دلخواهتان را گوش کنید و یا به شبکه WIFI متصل شوید.
  • در سفر با ماشین احتمال تصادفات جاده ای به خصوص در فصل زمستان در جاده های لغزنده را دارید. عدم آشنایی به راه ها و گذرگاه ها احتمال گم شدن در راه را بسیار زیاد میکند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ