Take a fresh look at your lifestyle.

ایده های هوشمند برای شهرهای هوشمند

0


ایده های هوشمند برای شهرهای هوشمند

« ایده های هوشمند برای شهرهای هوشمند » این شعار کمپین تبلیغاتی شرکت IBM است. در معرفی شرکت IBM می توان گفت یک شرکت ماشین آلات بین المللی کسب و کار می باشد که تولید کننده و فروشنده نرم افزار و سخت افزار وهمچنین ارائه دهنده خدمات فناوری و … می باشد.

IBM به منظور معرفی برند خود در بازار هدف ایده ساخت نیمکت، سرپناه و سطح شیب دار با هدف ایجاد راه حل هایی برای کمک به شهروندان برای رسیدن به یک زندگی بهتر به اجرا گذاشته است.

از طرفی فراهم آمدن امکان راحتی استفاده از سر پناه، نیمکت و سطح شیب دار برای استفاده عموم، می تواند حس نزدیکی بهتری را از برند به مخاطبین انتقال دهد.

اجرای هوشمندانه تبلیغات محیطی IBM با طراحی نام تجاری این برند نشان از این دارد که طراحی ایده های هوشمندانه جزئی از ابتکارات این شرکت است و همواره با خلق ایده های نوین در زمینه فناوری، خدمات ارزنده تری را به مشتریان و کاربران خود ارائه میدهد.

0622041606-galleries-thumb1

0622041558-galleries-thumb1

آژانس تبلیغاتی: Ogilvy Mather ،پاریس، فرانسه
کارگردان خلاقیت اجرایی: Susan Westre
مدیر هنری: Daniel Diego Lincoln
کپی رایتر: Lauren Elkins، Andrew Mellen
انتشار: ۲۰۱۳ ژوئن

معرفی شرکت IBM

شرکت ماشین آلات بین‌المللی کسب و کار، یک شرکت آمریکایی چند ملیتی فناوری است که در آرمونک، نیویورک قرار دارد. این شرکت تولید کننده و فروشنده نرم‌افزار و سخت‌افزار، ارائه دهنده خدماتی چون زیرساخت، میزبانی وب، فناوری نانو و رایانه بزرگ است.

این شرکت در سال ۱۹۱۱ با ادغام شرکت آمریکایی سنجش رایانه‌ای، شرکت بین‌المللی ثبت زمان و شرکت ماشین‌های جدول بندی با عنوان شرکت محاسبه، جدول بندی، ضبط آغاز به کار کرد.

امروزه سیستم‌های این شرکت به عنوان استانداردی برای سازندگان بزرگ جهانی شناخته می‌شوند. محصولات این شرکت نیز به عنوان محصولاتی با کیفیت بالا برای تمامی استفاده کنندگان رایانه در جهان شناخته شده‌اند. آی‌بی‌ام می‌کوشد تا سیستم‌ها و فناوری‌های خود را روزانه پیشرفت دهد و آن‌ها را به صنعت جهان ارائه دهد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ