Take a fresh look at your lifestyle.

مناقصه بهره برداری تبلیغات محیطی از سطح منطقه آزاد چابهار

0


مناقصه بهره برداری تبلیغات محیطی از سطح منطقه آزاد چابهار

شرح آگهی

فراخوان عمومی شناسایی ، ارزیابی و جذب سرمایه گذار به منظور مشارکت ، ساخت و بهره برداری تبلیغات محیطی سطح منطقه آزاد چابهار
سازمان منطقه آزاد چابهار به منظور ساماندهی ، بهسازی و استفاده حداکثری از توان سرمایه گذاران استانی و کشوری در امر تبلیغات در نظردارد نسبت به شناسایی و ارزیابی متقاضیانی که از توانمندی مالی و فنی لازم برای سرمایه گذاری و اجرایی این پروژه برخوردار می باشند اقدام نمایند.
طرح های پیشنهادی :
طرح اول

untitled

لازم به ذکر است نوع و کیفیت سازه با استانداردهای روز مدنظر می باشد و جانمایی آن با نظر کمیته جانمایی سازمان صورت خواهد پذیرفت.
طرح دوم
بهسازی و بهره برداری از فضاهای تبلیغاتی موجود شامل کلیه بیلبوردهای و استندهای تبلیغاتی سطح منطقه ( سرمایه گذار موظف به بازدید و مذاکره با واحد روابط عمومی سازمان می باشد. )
شرایط متقاضیان
۱- دارابودن توانمندی مالی و فنی جهت انجام سرمایه گذاری
۲- داستن حسن سابقه و سابقه مفید در موارد مشابه
۳- زمان پیشنهادی مشارکت ۳ سال به صورت bot
از متقاضیان دعوت میشود حداکثر تا تاریخ ۹۵٫۸٫۲۰ طرح پیشنهادی و میزان سرمایه گذاری خود را به محل سازمان منطقه آزاد چابهار ساختمان اداری شماره ۲ واحد روابط عمومی تحویل نمایید.
لازم به ذکر است سازمان منطقه آزاد چابهار در رد یا قبول پیشنهادات مختار می باشد.
ارائه مستندات و پیشنهادات هیچ حقی را برای ارائه دهنده ایجاد نخواهد کرد و سازمان منطقه آزاد چابهار پس از بررسی مستندات و پیشنهادات نسبت به انتخاب سرمایه گذار واجد صلاحیت و مناسب در اجرای پروژه اقدام خواهد نمود.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۵۳۱۲۳۵۷-۰۵۴ تماس حاصل فرمایید.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ