Take a fresh look at your lifestyle.

بیلبوردهای کنایه آمیز جنایات آمریکا در مشهد بازخوانی می شود

0


بیلبوردهای کنایه آمیز جنایات آمریکا در مشهد بازخوانی می شود

رییس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد از بازخوانی جنایات آمریکا و دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان در اکران های شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری محیطی به نقل از قدس آنلاین حجت فقیه در گفتگویی، اظهار داشت: به مناسبت ۱۳ آبان بیلبوردها و تابلوهای شهری به بازخوانی جنایات آمریکا می پردازند.

وی با اشاره به اکران های شهری به مناسبت هفته استکبار ستیزی، گفت: سازمان فرهنگی با هدف اطلاع رسانی دعوت به راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان و بازخوانی جنایات آمریکا نسبت به اکران تابلو ها و بیلبورد در سطح شهر اقدام کرده است.

فقیه با بیان این که بیش از ۳ هزار متر مربع تبلیغات برای ۱۳ آبان داریم که در حال اکران است؛ گفت: در ۳۱ عرشه پل با نصب تابلو و با شعار «همه با هم می آییم» از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت شده است.

رییس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد،افزود: در این تابلوها زمان و مکان راهپیمایی اطلاع رسانی می شود و همچنین با تصاویری جنایات آمریکا به تصویر کشیده شده است.

فقیه بیان کرد: در این بیلبوردها جملات کنایه آمیزی از قبیل آمریکای صلح طلب، آمریکای دست و دل باز، آمریکای قابل اعتماد، آمریکای قدر شناس، آمریکای حقوق دادن و آمریکای محترم با تصاویر مرتبط در شهر به اکران در آمده است.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ