Take a fresh look at your lifestyle.

آریاناقلم برگزار می کند:کارگاه فن ترجمه ویژه مدیریتی‌ها!

0


آریاناقلم برگزار می کند:کارگاه فن ترجمه ویژه مدیریتی‌ها!

امروز برای اهالی خوب کافه بازاریابی خبری خوش داریم. احتمالا انتشارات آریاناقلم را با کتاب‌های به‌روز مدیریت و  جلدهای خلاقانه‌ و جذابی که لذت دوچندان به خواندن کتاب‌ها می‌دهد، می‌شناسید. خبر این‌ست که آریاناقلم یک کارگاه اختصاصی فن ترجمه برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته مدیریت ترتیب داده است. به عقیده ما این کارگاه از چندین نظر ویژه است:

szs

اول به این دلیل که مخاطبش تنها مدیریتی‌ها هستند و این یعنی آنچه در باب ترجمه تدریس می‌شود کاملا بر یک حوزه متمرکز خواهد بود. دوم این‌که تدریس این کارگاه را جناب آقای علی صلح‌جو که از چهره‌های شناخته‌شده ترجمه‌اند، بر عهده دارند. برای این‌که ایشان را بهتر بشناسید، کافیست نام‌شان را در گوگل جستجو کنید.  و خبر خوب دیگر این‌که اگر از برگزیدگان این دوره باشید می‌توانید از فرصت همکاری با آریاناقلم به عنوان مترجم برخوردار شوید.

ظرفیت این دوره محدود است و لازم است تا برای شرکت در آن یک آزمون مقدماتی را پشت سر بگذارید. این آزمون فردا، یعنی ۲۸ مهرماه برگزار می‌شود و تا پایان امروز هم برای ثبت‌نام در آن فرصت هست. اطلاعات بیشتر در پوستر کارگاه آمده و همین‌جا در اختیار شماست.اگر تصمیم به شرکت در این کارگاه گرفتید، امیدواریم از آن بهترین بهره‌ها را ببرید.

yasaman karimpour

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ