Take a fresh look at your lifestyle.

از فولوکس واگن تا تبلیغات امر به معروف و نهی از منکر

0


از فولوکس واگن تا تبلیغات امر به معروف و نهی از منکر

اجرای تبلیغات به شیوه خلاقانه و قابل درک می تواند تاثیر عمیقی بر مخاطبین بگذارد و آنها را برای خرید محصولات ترغیب می نماید. بدین جهت شرکت فولوکس واگن تبلیغات محیطی را خلق نموده است که به منظور معرفی سیستم کمک دهنده جدید فولوکس واگن برای راحتی در پارک کردن اتومبیل ارائه شده با استفاده از قرار دادن یک جوجه تیغی میان پلاستیک های حاوی ماهی، میخواد نشان دهد بدون آسیب دیدن آنها دقت سیستم پارک اتوماتیک جدید توسط کمپانی ارائه شده است.

به گزارش پایگاه خبری محیطی چندی پیش یکی از ارگانهای دولتی برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر تبلیغات محیطی را در سطح شهر کرج اجرا نموده است. نکته جالب توجه در این فرهنگ سازی دینی، تشابه این تبلیغات با تبلیغات شرکت فولوکس واگن است و تنها در این تابلو ماهیت پیام تبلیغاتی آن است که با این جمله تغییر کرده است «پوشش شما به دیگران ربط دارد» بر روی آن حک شده است.

%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%81%d9%88%d9%84%d9%88%da%a9%d8%b3-%d9%88%d8%a7%da%af%d9%86

ناگفته نماد تقلید این ارگان از شرکت خودرو ساز آلمانی در نوع خود بسیار جالب است و تنها می توان گفت که در کیفیت تقلید موفق عمل کرده اند!

اما باید دید آیا مدیران این ارگان دولتی از این نمونه برداری مطلع بوده اند و ایده آژانس تبلیغاتی را تحسین کرده اند و یا اینکه سهل انگاری مجری تبلیغاتی این طرح موجب بروز چنین سوء استفاده ای شده است!؟

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ