Take a fresh look at your lifestyle.

روابط عمومی یک پروژه تبلیغاتی نیست

0


عضو انجمن روابط عمومی ایران با اشاره به خدمات ارزشمند و چشمگیر دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته گفت: روابط عمومی ها باید عملکرد دولت در بخش های مختلف را بصورت کامل و هنرمندانه برای مردم تشریح و تبیین کنند.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از ایرنا، عامرعابدی افزود: انتظار می رود مدیران روابط عمومی در دولت تدبیر و امید استانداردهای حرفه ای هنر هشتم را با دقت بیشتری رعایت کنند و راهبرد خود را بر آن اساس تعیین کنند
وی تصریح کرد: در حوزه روابط عمومی برای رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده باید ارتباطی دوسویه، تعاملی هدفمند و مستمر از طریق مخاطب شناسی و انعکاس به موقع رویدادها برقرار شود و با رعایت این اصول می توان در جهت اعتمادسازی، نفوذ و اقناع افکار عمومی و اجرای هرچه بهتر پروژه اطلاع رسانی به نتایج مطلوبی دست یافت .
عابدی ادامه داد: برای اینکه تفکرات وعملکرد رئیس جمهوری برای جلب اعتماد عمومی و ایجاد آرامش در کشور محقق شود لازم است با روش های نوین ارتباطی، عملکرد مثبت دولت به صورت هنرمندانه تر بازگو شود .
عضو انجمن روابط عمومی ایران خاطرنشان کرد: روابط عمومی یک پروژه تبلیغاتی نیست و وظایف مهم تری را به عنوان حلقه اتصال بین سازمان و مخاطبان به عهده دارد که این وظیفه و نقش در دولت تدبیر و امید جهت دهی افکار عمومی و سازمان در مسیر تحول و توسعه است .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ