Take a fresh look at your lifestyle.

فقط پنج اپلیکیشن به صورت منظم توسط کاربران موبایل استفاده می شود!

0

میلیون‌ها اپلیکیشن برای پلتفرم‌های مختلف مانند اپل iOS، اندروید، ویندوز موبایل و … وجود دارد اما یافتن نرم‌افزار موردنیاز در این دریای عظیم، کاری دشوار خواهد بود.

اما تحقیقات نشان می‌دهند تقریباً ۸۰ درصد از زمان کاربران موبایل صرف استفاده از تنها ۵ اپلیکیشن می‌شود و همانطور که حدس زدید این رتبه‌های برتر به اپلیکیشن های پیام‌رسان و اجتماعی اختصاص دارند!

ظاهراً خدمات پیام‌رسانی بیش از همه موردنیاز کاربران بوده و تجربه لذت بخشی را برای آن‌ها رقم می‌زند، اما دیگر اپلیکیشن های کاربردی، عمدتاً نادیده گرفته می‌شوند.

تحقیقات نشان می‌دهند کاربران موبایل های هوشمند به‌طورمعمول تنها از ۵ اپلیکیشن به‌صورت منظم استفاده می‌کنند. بنابراین بااینکه توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری هرروز اَپ های جدیدی را به بازار عرضه می‌کنند. اما تنها تعداد کمی از آن‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. دلیل وضعیت فوق، این است که بخش ناچیزی از اپلیکیشن های کنونی در سبک زندگی میلیون‌ها انسان جای می‌گیرند و به نیازهای متعدد و مهم آن‌ها پاسخ می‌دهند.
application-five-popular
طبیعتاً بخش مهمی از نیازهای افراد، ماهیت اجتماعی دارد و این موضوع چندان عجیب نیست. بنابراین اپلیکیشن های اجتماعی و پیام‌رسان بیشترین کاربرد را در بین مردم دارند. همچنین می‌بینیم طی سال‌های اخیر، باوجود پیشرفت‌های عظیم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در صنعت اسمارت فون، بیشتر کاربران به زیرورو کردن مارکت های مختلف برای یافتن برنامه‌های جدید و جالب علاقه ندارند و صرفاً از اَپ های شناخته‌شده قبلی بهره می‌گیرند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ