Take a fresh look at your lifestyle.

نصب بزرگترین بنر تبلیغاتی در مشهد

0


نصب بزرگترین بنر تبلیغاتی در مشهد

در چند روز اخیر که عید غدیر خم را پشت سر گذراندیم، بنر تبلیغاتی حاشیه خیابان احمد آباد بر روی هتل همای واقع در این خیابان نصب گردیده و به گونه ای که توجه هر بیننده ای را به خود معطوف می کرد. اگرچه پیش از این نمای این هتل به دلیل مناسبت های فرهنگی دیگر، تغییر چهره های فراوانی داده است.

به گزارش گروه خبری محیطی و به نقل از منابع آگاه هتل هما مشهد درباره نصب این بنر تبلیغاتی گفت: این بنر تبلیغاتی توسط گروه انجمن فرهنگی جوانان بنی فاطمه و با هماهنگی شهرداری مشهد و همچنین مجموعه هتل هما نصب گردیده است.

وی از مدت زمان نصب این بنر تبلیغاتی گفت: این بنر تبلیغاتی از روز قبل عید غدیر بر افراشته شده و تا پایان هفته جاری نصب بوده است.
این منبع آگاه در پاسخ به خبرنگارما در خصوص طول و عرض بنر چنین گفت: بطور تقریبی طول و عرض این بنر تبلیغاتی ابعاد ۶۰ در ۲۰ بوده که جزء بزرگترین بنرهای تبلیغاتی محسوب می گردد.

نصب بنرهای مناسبتی چه در مشهد و سایر شهرهای ایران جنبه بیدارگری نسل جوان، دانشجویان و دیگر شهروندان را بهمراه دارد و در واقع کار فرهنگی درخور توجه ای است که نصب این بنرها در سطح شهر حال و هوایی آن شهر را متحول می سازد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ