Take a fresh look at your lifestyle.

وقتی گربه‌ها جای تمام تبلیغات مترو را می‌گیرند!

0

معمولاً تبلیغات پایان خوشی ندارند و به‌صورت ساختگی و با ذکر اسپانسرها به پایان می‌رسند، اما در ادامه به تبلیغی متفاوت می‌پردازیم.

سه یا چهار ماه پیش کمپانی “گلیمپس” تمامی تبلیغات ایستگاه‌های مترو لندن را با تصاویر گربه‌ جایگزین کرد و در اواخر ماه مرکز حمایت از حیوانات لندن بانام “بترسی” به آن‌ها ملحق شد و گربه‌های خود را به امید اینکه شهروندان لندن با دیدن این گربه‌ها به آن‌ها علاقه‌مند شوند به‌عنوان مدل در اختیار آنان قرارداد.
صرف‌نظر از این همکاری اوضاع خوب پیش نمی‌رفت در روزهای آخر کمپین ، گلیمپس تنها به نصف هدف‌های خود دست‌یافته بود و کمپانی برای کمپین خود از آژانس تبلیغاتی درخواست کمک‌های مالی کرده بود.
IF
اما در این هفته شاهد تغییرات چشم‌گیر و جذابی شدیم که بسیار خوشایند بود، به‌عکس‌های این ایستگاه‌ها توجه کنید:

تمامی ایستگاه‌ها پرشده از گربه‌هایی که شمارا در مسیر خود دنبال می‌کنند که بر اساس حالت چهره تماشاچیان می‌توان گفت نتیجه حیرت‌انگیز بوده است.

در کل ۶۸ تبلیغ جایگزین شدند.
مدیرعامل گلیمپس می‌گوید: ما سعی کردیم دنیایی را متصور بشویم که در آن مکان‌های عمومی باعث شاد شدن شما می‌شود، ما امیدواریم که مردم از بودن در ایستگاه‌ها لذت ببرند و در رابطه دنیای اطراف خود متفاوت فکر کنند. به‌جای اینکه از شما درخواست خرید چیزی را داشته باشیم از شما می‌خواهیم تا به این فکر کنید که چه چیزهایی در زندگی شما ارزشمند هستند، شاید گربه‌ها نباشند اما قطعاً چیزهایی هستند که شما نمی‌توانید در هیچ مغازه‌ای پیدایشان کنید .

وقتی از آن‌ها درباره چگونگی موفق شدنشان در روزهای اواخر کمپینشان پرسیدیم، پاسخ آن‌ها این‌گونه بود: تلاش بسیار و کمک‌های فراوان از طرف افراد بخشنده و دست‌ودل‌باز به ما کمک کرد تا به هدف خود دست‌یابیم.

یک پوستر شامل عکس‌هایی از گربه‌های عموم مردم است که برای ماندگار کردن گربه‌های خود ۱۰۰ پوند هزینه کردند.
بترسی امیدوار بود که عکس گربه‌های نجات‌یافته‌اش در میان این پستر ها باشد، آن‌ها سالانه حدود ۳۰۰۰ گربه نجات‌یافته را نگهداری می‌کنند و امیدوارند تا با این کمپین مردم را به سرپرستی گرفتن بیشتر گربه‌ها تشویق کنند.

تولیدکننده تبلیغات حمایت از گربه‌ها “گای چادویک” می‌گوید: تحقیقات ثابت کرده است که نگهداری گربه‌ها باعث افزایش شادابی و سلامت تمامی سنین می‌شود، گربه‌ها مستقل‌اند و با بیشتر سبک‌های زندگی سازگارند، ما امیدواریم مردم با دیدن این پستر ها یکی از گربه‌های ناخواسته را به سرپرستی بگیرند.
این پوسترها تا ۲ هفته دیگر پابرجا هستند با تغییراتی شامل بلیت‌ها، ۵۴ پنل پله‌برقی‌ها و ۱۴ پستر بزرگ که مردم را به پلتفرم‌های اصلی راهنمایی می‌کنند. این کمپانی هدف بعدی خود را سگ‌ها قرارداده است.

عکس‌های بیشتری را در زیر آورده‌ایم.
IF
IF
IF
IF

نویسنده: پدرام سروش

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ