Take a fresh look at your lifestyle.

نصب بیلبوردهای تبلیغاتی فیلم سینمایی بارکد در کانادا

0


نصب بیلبوردهای تبلیغاتی فیلم سینمایی بارکد در کانادا

همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی بارکد در کشور کانادا و شهر ونکوور ، بیلبوردهای تبلیغاتی این فیلم در این شهر نصب شد .
به گزارش مجله خبری محیطی ، فیلم سینمایی بارکد به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی و نویسندگی مصطفی کیایی و مهیار شاهرخی محصول سال ۱۳۹۴ است که بیش از ۱۰ میلیارد تومان در ایران فروش کرده است .
بیلبوردهای تبلیغاتی این فیلم سینمایی که به تازگی اکران آن در شهر ونکوور آغاز گردیده است در سراسر این شهر نصب گردیده است .
گفتنی است ، جدیدترین اثر مصطفی کیایی ماننند همیشه به دغدغه های اجتماعی وی یعنی مواد مخدر ، نظام سرمایه داری و مسائلی از این دست پرداخته است . کیایی در فیلم قبلی اش به نام « عصر یخبندان » ، مفاهیم مشابهی را مطرح کرده بود اما با توجه به بازخوردهای نه چندان مناسبی که از آن فیلم دریافت کرد ، به این نتیجه رسید که مجددا به ژانر کمدی بازگردد و دغدغه سوژه هایش را در این ژانر به مخاطب ارائه نماید . با اینحال « بارکد » از مشکلات ریز و درشتی رنج می برد که باعث می شود این فیلمساز نتواند یک گام رو به جلو در عرصه فیلمسازی تجربه نماید .
بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، بابک بهشاد، علی کوچکی، شهرام جمشیدی، آرش تاج، رضا شریف نژاد، سحر آربین، مرجان علیزاده، پژمان بازغی و رضا کیانیان از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند .

 

 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ