Take a fresh look at your lifestyle.

آیا تبلیغات در فرودگاه بندرعباس بازدهی کافی دارد؟

0


آیا تبلیغات در فرودگاه بندرعباس بازدهی کافی دارد؟

آشنایی با قدمت فرودگاه بندرعباس

ناوگان حمل و نقل هوائی ایران که شامل هواپیمایی DC3 و DC6 بود از حدود سال ۱۳۳۹ تا ۱۳۴۶ در محلی به نام بندکناران واقع در ۲۵ کیلومتری جاده فعلی بندرعباس – سیرجان (باباغلام) اقدام به انجام پرواز می‌کرد.
از سال ۱۳۲۶ تا سال ۱۳۴۹ فرودگاه بندرعباس به محل دیگری که هم اکنون قسمتی از بیمارستان شهید محمدی در آن واقع گردیده انتقال یافت و کار ساخت فرودگاه جدید (فرودگاه فعلی) که در سال ۱۳۴۹ ساخت باند آن به اتمام رسیده بود با توجه به عدم تکمیل ساختمان ترمینال آن مورد بهره برداری قرار گرفت و در سال ۱۳۵۰ پس از تکمیل ترمینال و نصب کامل دستگاه های ناوبری این فرودگاه رسما افتتاح گردید.

این فرودگاه دارای طول جغرافیایی ۵۶۲۲۳۹ و عرض جغرافیایی ۲۷۱۳۰۷ بوده و فاصله آن تا مرکز شهر ۵/۸ کیلومتر می باشد و در زمینی به مساحت ۴/۴۸۱ هکتار بنا گردیده است.
سطح زیر بنای برج مراقبت پرواز و فضاهای جانبی ۱۰۰ متر مساحت زیر بنای ترمینال شامل طبقه هم کف و اول ۶۸۸۸ متر مربع که در حدود ۷۰۰ متر مربع آن که جنب سختمان اداری می باشد در سال ۱۳۶۵ بنا گردیده است. طبقات اداری و عملیاتی ۲۸۰۰ متر مربع ساختمان پاویون با وسعت ۳۰۰ متر مربع در سال ۱۳۷۲ افتتاح گردید و با توجه به نیاز نیروی انتظامی و سپاه فرودگاه محل استقرار هر یک از دو نهاد فوق بازیر بنائی در حدود ۱۳۰۰ متر مربع می باشد. پروژه ترمینال پروازهای خارجی نیز زیر بنای ۲۳۵۰ متر مربع می باشد.

مسیرها و میزان پروازهای فرودگاه بندرعباس

فرودگاه بندرعباس در حال حاضر در حدود ۲۱ پرواز در روز و حدودا ۱۵۰ پرواز در هفته دارد که در مسیرهای تهران – مشهد- شیراز – اصفهان – اهواز – دبی – شارجه- چابهار و کلمبوو – جزایر زیبای کیش – ابوموسی انجام می‌شود و انواع پروازهایی که به این فرودگاه می آیند شامل C130, AN74, IL76, F100, ATR, F50, TU154, A320, A310, A300, B747, B727, Freind ship, Y12, FA20, F28, AN26 می‌ باشد.

میزان بازدهی تبلیغات در فرودگاه بندرعباس

با توجه به اقتصادی بودن بندرعباس و استان هرمزگان و نیاز به افزایش پرواز، تعدادی پرواز در هفته به کشورهای حوزه خلیج‌ فارس از فرودگاه بندرعباس صورت می گیرد که این مهم میتواند در بازدید تبلیغات توسط افرادی که از خارج کشور به فرودگاه بندرعباس ورود می کنند تصویری سازنده از برند را در ذهن مهمانان خارجی تداعی کند و فرصتی را برای سرمایه گذاران فراهم می آورد که ارزآوری قابل توجه ای برای فرودگاه و منطقه و همچنین کشور در پی دارد.

بندرعباس در فصل مشترک شاهراه خلیج فارس و دریای عمان واقع گردیده ‌است که نقش مهمی در زمینه صادرات و واردات کشور ایفا می‌کند. تأسیسات مهم دریایی و زیربنایی کشور همچون بندر شهید رجایی، پالایشگاه نفت بندرعباس، کارخانه آلومینیوم المهدی، کارخانه آلومینیم هرمزگان، کشتی سازی خلیج فارس، فولاد و سیمان هرمزگان از این جمله می‌باشند که از طریق راه هوایی به کیش، بندر لنگه و قشم به سراسر جهان متصل است. استان هرمزگان جزپردرآمدترین استانهای ایران می‌باشد این استان از نظر درآمد اولین استان کشور است. بنابراین اجرای تبلیغات در فرودگاه بندرعباس جز هوشمندانه ترین راه ها برای افزایش سرمایه و توسعه برند است.

تعرفه اجاره تابلو تبلیغاتی در فرودگاه بندرعباس

تعرفه اجاره تابلو تبلیغاتی در فرودگاه بندرعباس مانند سایر فرودگاه ها بستگی به شرایط خاص همچون موقعیت قرارگیری و نوع تابلو تبلیغاتی دارد به همین سبب یک قیمت نهایی را نمی توان برای اجاره بیلبورد در فرودگاه بندر عباس در نظر گرفت و از سمتی دیگر، مجریان تبلیغات فرودگاهی تخفیفاتی را در شرایط خاص برای تابلوهای تبلیغاتی اعمال خواهند کرد.

نمونه ای از تصاویر تابلوهای تبلیغاتی در فرودگاه بندرعباس

تبلیغات در فرودگاه بندرعباس

سالن انتظار فرودگاه بندرعباس

تبلیغات در فرودگاه بندرعباس

سالن انتظار فرودگاه بندرعباس

تبلیغات در فرودگاه بندرعباس

سالن عمومی فرودگاه بندرعباس

تبلیغات در فرودگاه بندرعباس

ستون داخل سالن فرودگاه

تبلیغات در فرودگاه بندرعباس

محوطه داخلی فرودگاه بندرعباس

تبلیغات در فرودگاه بندرعباس

محوطه داخلی فرودگاه بندرعباس

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ