Take a fresh look at your lifestyle.

تلاش Bookatable برای ترغیب مردم به بیرون رفتن

0

Bookatable برای اجتناب مردم از خوردن غذاهای بیرون بر نخستین کمپین ATL خود را راه اندازی کرده است تا از آن طریق بتواند ساکنان لندن را برای اجتناب از غذاهای بیرون بر و لذت بردن از بودن در شهر، ترغیب کند. این کمپین مولتی  میلیون پوندی قصد دارد جایگاه پلتفرمی را تصویب کند و از آن به عنوان دروازه ای برای گذراندن وقت بیشتر بیرون از خانه و پادزهری برای غذاهای بیرون بر امروزی استفاده کند.

این کمپین علاوه بر استفاده از تبلیغات دیجیتال و آنلاین و شبکه های اجتماعی، از پیاده روها، اتوبوس ها و متروهای لندن نیز بهره می گیرد.

تیم خلاق این کمپین سعی دارند تجربه غذا خوردن در بیرون از خانه را در مقابل غذا خوردن داخل خانه قرار دهد.

کمپین در حال حاضر با جمله «با وجود بیش از ۴هزار رستوران برای تجربه کردن، ماندن در خانه به معنی زندگی در لندن نیست!» فعالیت می کند.

جیمز لانیگان، مدیر ارشد بازاریابی در Bookatable، می گوید کمپین با مالکیت Michelin  اداره می شود و این قضیه، رشد برند را به همراه خواهد  داشت.

او می گوید: «Bookatable را Michelin در ابتدای سال جاری به وجود  آورده است که نویددهنده یک رشد غیرمنتظره برای بیزینس بوده است. کمپین «Get Out More» نخستین نوآوری بازاریابی ما از زمان مالکیت این برند است و ما برای اتفاقات آینده کسب و کارمان با حمایت Michelin هیجان زده ایم.»

Bookatable  در حال حاضر با بیش از ۱۵۰۰۰ رستوران در ۳۹ کشور همکاری می کند و اعلام کرده است که رستوران های تحت پوشش اش با افزایش ۴۷درصدی میزان رزرو رو به رو بوده اند.

با وجود پیشنهادهای Deliveroo و Uber Eats در مورد گزینه های تحویل راحت غذا، رقابت در این صنعت افزایش یافته است. البته لانیگان بازار رو به رشد تحویل غذا را خطری برای Bookatable نمی داند.

«ما به تأثیر مستقیم سرویس های تحویل غذای رستوران ها بر رزرواسیون توجه نکرده ایم. خیلی از رستوران های همکار ما با سرویس تحویل غذا کار می کنند و این اتفاق کانال فروش دیگری برای آنها فراهم می کند و باعث افزایش درآمد در صنعت رستوران می شود. اما تجربه ما نشان می دهد غذا خوردن در بیرون از خانه در رقابت مستقیم با وعده های بیرون بر قرار ندارد.»

در پایان بحث، غذا خوردن در خارج از خانه تجربه بسیار متفاوتی را نسبت به غذا خوردن در خانه به وجود می آورد.

خوردن یک وعده  در داخل خانه راحت تر است، در حالی که غذا خوردن بیرون از خانه تجربه کامل تری را در اختیار همه قرار می دهد.

این کمپین را MC Saatchi Accelerator راه اندازی کرده است که با شروع کار خود از لندن، قصد دارد آن را در تمام اروپا رواج دهد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ