Take a fresh look at your lifestyle.

تابلوهای بدون مجوز در راه های زنجان جمع آوری می گردد

0


تابلوهای بدون مجوز در راه های زنجان جمع آوری می گردد

رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان ، اعلام کرد : تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز در حریم راه های استان زنجان جمع آوری می گردد .
به گزارش مجله خبری محیطی ، سید فرهاد خلیلیان با اشاره به اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز و نصب تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی فاقد مجوز در حاشیه جاده‌ها در تصادفات و بروز حوادث جاده‌ای نقش بسزایی دارد ، گفت : نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌های کشور تنها با اخذ مجوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و در استان‌ها از ادارات کل حمل و نقل و پایانه ها مجاز است .
وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۳۰ تابلوی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان قلع و قمع شد ، اظهار کرد : در صورت مشاهده نصب تابلوهای غیرمجاز به مالکان جهت دریافت مجوز اطلاع‌رسانی می‌شود و در صورت تایید مکان نصب تابلو ، قراردادی از سوی اداره‌ کل حمل و نقل استان با صاحبان تابلو منعقد و مجوز نصب صادر می‌شود .
رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان ، افزود : در صورت عدم توجه به مکاتبات و مراجعه مالکان برای اخذ مجوز این اداره‌کل از طریق دادستانی نسبت به قلع و قمع و جمع‌آوری تابلوهای مورد نظر اقدام خواهد کرد .
خلیلیان خاطر نشان کرد : مکان‌یابی تابلوهای تبلیغاتی با توجه به فاکتورهای مختلف ایمنی عبور و مرور و ترافیک و همچنین پروژه‌های عمرانی منطقه توسط کارشناسان این اداره‌ کل انجام می‌شود .
وی تاکید کرد : متقاضیان نصب تابلوهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی حاشیه راه‌ها می ‏توانند با مراجعه به واحد پیمان و رسیدگی اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان اقدام به اخذ مجوز کنند . همچنین از اصول مکان‌یابی و معیارهای فنی و رعایت قوانین و مقررات ایمنی عبور و مرور و ترافیک آگاهی یابند .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ