Take a fresh look at your lifestyle.

مناقصه ساخت پل عابر پیاده در اردبیل

0


مناقصه ساخت پل عابر پیاده در اردبیل

شرح آگهی

آگهی تجدید مناقصه عمومی
شهرداری اردبیل در نظر دارد ، ساخت و نصب هفت دستگاه پل عابر پیاده را به شرکت های واجد الشرایط از طریق مناقصه واگذار نماید .

۱- محل تامین اعتبار منابع داخلی شهرداری
۲- مناقصه گران واجد شرایط می توانند اسناد مناقصه را از آخرین تاریخ انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار در مقابل فیش واریزی به مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب سپهر ۰۱۰۶۶۳۰۷۴۹۰۰۲ به نام شهرداری اردبیل نزد بانک صاردات شعبه میدان ورزش از مدیریت پیمان و مناقصه واقع در میدان بعثت به طرف میدان ایثار خریداری کنند . مبلغ واریز شده غیر قابل استرداد است .
۳- شرایط شرکت در مناقصه : پیشنهاد دهندگان مبلغ تضمین قید شده در جدول را به شماره حساب سپهر ۰۱۰۶۶۳۰۷۶۲۰۰۴ به نام شهرداری اردبیل نزد بانک صادرات شعبه میدان ورزش واریز و فیش واریزی و یا به همان مبلغ ضمانتنامه بانکی را در پاکت تضمین پاکت الف مدارک مربوطه و سوابق کاری و شرایط مناقصه را در پاکت ب و برگ پیشنهاد قیمت را در پاکت ج و مجموع را در پاکت لفاف و مهر شده تحویل نمایند .
۴- شرایط شرکت کنندگان در مناقصه : از شرکت های واجد شرایط که دارای رتبه راه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی می باشند دعوت می گردد اسناد مناقصه را تا ۱۰ روز از آخرین تاریخ انتشار آگهی و تا آخر وقت اداری به نشانی : اردبیل – میدان ورزش – شهرداری مرکز دبیرخانه تحویل گردد . پیشنهادهایی که دیرتر از این مهلت تسلیم گردد دریافت نخواهد شد .
۵- بدیهی است شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در اسناد مناقصه بوده و شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است .
۶- سایر جزییات و شرایط در اسناد مناقصه درج شده است .
۷- هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود .
سرپرست شهرداری اردبیل

 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ