Take a fresh look at your lifestyle.

مزایده بهره برداری از فضاهای تبلیغاتی بندرعباس

0


مزایده بهره برداری از فضاهای تبلیغاتی بندرعباس

شرح آگهی

آگهی مزایده عمومی
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس در نظر دارد بهره برداری از فضای تبلیغاتی پل محمد رسول ا… (ص) و یک وجه (شرق به غرب) پل هوایی روبروی فروشگاه اتکا را از طریق مزایده عمومی یک مرحله ای به اشخاص حقوقی واجدشرایط دارای مجوز فعالیت تبلیغات محیطی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت اجاره واگذار نماید . لذا از متقاضیان دعوت می شود جهت خرید اسناد و تسلیم پیشنهادات از مورخ ۹۵٫۰۶٫۰۱ لغایت ۹۵٫۰۶٫۱۰ در ساعات اداری پس از واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۱۰۰۱۸۸۰۶۵۴۰۸۹ به نام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس نزد بانک شهر به امور مالی سازمان به  نشانی بندرعباس ، گلشهر جنوبی ، ترمینال مسافربری ساختمان اداری سازمان حمل و نقل و ترافیک مراجعه و یا با تلفن : ۰۷۶۳۳۶۷۸۰۱۸ تماس حاصل نمایند.
هزینه نشر آگهی به عهده برنده مزایده می باشد .
میزان سپرده شرکت در مزایده برابر جدول زیر می باشد که می بایست به صورت واریز نقدی یا ضمانتنامه بانکی دارای حداقل سه ماه اعتبار در وجه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری به حساب جاری سپرده به شماره ۱۰۰۱۸۸۰۶۶۳۵۵۱ نزد بانک شهر تودیع نماید – چک تضمین شده بانکی یا اسناد مطالبات قابل قبول کمیسیون نمی باشد .
پیشنهاد دهندگان بایستی حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۹۵٫۰۶٫۱۴ پیشنهاد خود را از حیث مبلغ مشخص ، معین و بدون ابهام در پاکت های سربسته به صورت لاک و مهر شده به واحد دبیرخانه سازمان تحویل و رسید دریافت نمایند .
پیشنهادات رسیده در ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۹۵٫۰۶٫۱۵  در کمیسیون عالی معاملات که در محل سازمان تشکیل می گردد بازگشایی و قرائت می شود.
مزایده عندالزوم حضوری برگزار می گردد بنابراین حضور شرکت کنندگان در روز برگزاری کمیسیون الزامی است . بدیهی است عدم حضور مانع از تصمیم گیری و تشکیل کمیسیون نخواهد بود .
اسناد و مدارک مزایده فقط به نماینده شرکت یا ارائه معرفی نامه معتبر با مهر و امضاء مجاز تحویل خواهد شد .
شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف و تعهدات ابلاغی و اعلامی از سوی سازمان می باشد .
این آگهی برابر آئین نامه معاملات جدید شهرداری می باشد و صرفا یک نوبت منتشر می گردد .
برنده مزایده می بایست قبل از انعقاد قرارداد معادل مبلغ ۲ ماه اجاره را به عنوان حسن انجام کار در وجه سازمان تودیع نماید .
سازمان در رد یا قبول یک یا تمام پیشنهادات مختار می باشد .
سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مزایده در اسناد مندرج و متقاضیان باید یک نسخه از آن را دریافت و با قید قبولی امضاء و به پیشنهاد خود ضمیمه و تسلیم نمایند.
ارائه کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی الزامی می باشد .
شرکت متقاضیان واجد شرایط در مزایده در کلیه ردیف های جدول زیر بلامانع است .
تعیین اینکه کدام کانون در کدام یک از ردیف های موضوع مزایده برنده باشد برعهده سازمان می باشد .
رعایت قانون منع مداخلیه کارکنان دولت در معاملات دولتی در مزایده فوق الزامیست .
چنانچه بالاترین مبلغ پیشنهادی شرکت کنندگان یکسان بوده برابر آیین نامه مالی شهرداری تهران از طریق قرعه اقدام می گردد .

روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندرعباس

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ