Take a fresh look at your lifestyle.

اقدام شهرداری در تبلیغات محیطی دهه کرامت قابل تقدیر است

0


اقدام شهرداری در تبلیغات محیطی دهه کرامت قابل تقدیر است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در رابطه با تأثیر تبلیغات محیطی شهرداری قم در گسترش معارف فاطمی و رضوی ، اظهار داشت : با توجه به تبلیغات محیطی که از سوی شهرداری قم انجام شده ، این تبلیغات می‌تواند در ترویج و توسعه معارف فاطمی و رضوی مؤثر باشد .
به گزارش مجله محیطی ، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس دانشی با اشاره به تبلیغات محیطی شهرداری به مناسبت دهه کرامت ، بیان کرد : اقدام شهرداری در دهه کرامت شایسته ، ارزنده و مناسب بوده و در تبلیغ ، ترویج و گسترش معارف فاطمی و رضوی می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد .
وی ادامه داد : امیدواریم چنین فعالیت‌هایی تداوم داشته باشد و تبلیغات و اطلاع‌ رسانی منسجم و فراگیر را در سایر مناسبت‌ها و رویدادهای مهم داشته باشیم تا از ظرفیت رسانه شهری و عرصه‌های دیداری و شنیداری فراگیر بیشتر استفاده شود .
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ضمن اعلام آمادگی همکاری در زمینه تبلیغات محیطی گفت : کار مناسب و مطلوبی در زمینه تبلیغات محیطی صورت گرفته و ما به سهم خود در اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حاضر هستیم به روند محتوایی‌ ، شکلی و غنی‌سازی هنری این فعالیت‌ها کمک کنیم .
دانشی افزود : باید حرکت و روند رو به رشدی را داشته باشیم و از جدیدترین طرح‌های گرافیکی و بهترین جذابیت بصری در تبلیغات محیطی در مناسبت‌ها استفاده کنیم .
مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل استانداری قم نیز در رابطه با تبلیغات شهری در ایام دهه کرامت ، گفت : تبلیغات شهری در ایام دهه کرامت از انسجام خاصی برخوردار است و نظم خاصی در زمینه تبلیغات شهری به وجود آمده است .
سیدرضا طباطبایی ضمن قدردانی از تلاش های شهرداری قم در زمینه انجام تبلیغات محیطی اظهار کرد : شهرداری کار بدیعی در این زمینه انجام داده و پیام‌ رسانی اینگونه کارهای فرهنگی تاثیر زیادی بر مخاطبان آن دارد .
وی خاطرنشان کرد : طرح تبلیغات شهری ایام دهه کرامت حتی برای مسافران و زائران به یادماندنی بود و تلفیقی از هنر و فرهنگ در این طرح وجود داشت که در ذهن مخاطب می‌ماند .
این مسئول با بیان اینکه اینگونه تبلیغات باید به حاشیه شهر مانند کمربندی‌ها و ورودی‌ها که مسافران از آنها عبور می‌کنند ، هدایت شود ، گفت : برای اینگونه طرح‌ها باید از ابزار نوین اطلاع‌رسانی استفاده شود و در فضای مجازی گسترش پیدا کند .
طباطبایی افزود : اطلاع رسانی این طرح عظیم در زمینه هزینه و فعالیت انجام شده روی فرهنگ‌سازی و مباحث خاص خود مؤثر است .
وی خاطرنشان کرد :‌ استان قم باید با توجه به جنبه مذهبی نه تنها در دهه کرامت بلکه در تمام اعیاد مذهبی و مراسمات از این گونه طرح‌ها استفاده کند تا انتقال پیام به مخاطبان افزایش پیدا کند .
مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل استانداری قم در پایان تاکید کرد : لازم است سال‌های آینده فرصت بیشتری برای اطلاع‌رسانی این طرح‌ها برای مشارکت اصناف و مردم انجام شود تا دسترسی بهتری به این طرح‌ها داشته باشند .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ