Take a fresh look at your lifestyle.

تابلوهای فاقد مجوز وزارت ارشاد جمع آوری می شوند

0


تابلوهای فاقد مجوز وزارت ارشاد جمع آوری می شوند

احمد محبی ، مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد ، اظهار داشت : ارائه مجوز به محتوای تابلوهای تبلیغاتی و بیلبوردها بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و شهرداری مشهد در این خصوص هیچ وظیفه‌ای ندارد.
به گزارش پایگاه خبری محیطی ، مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت : گشت‌های سازمان میادین شهرداری مشهد در سطح شهر حضور دارند و در صورت مشاهده تابلوی تبلیغاتی با محتوای غیرمتعارف که مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی را ندارد، سریعا اخطار جمع‌آوری را به شرکت تبلیغاتی اعلام می‌کنند .
وی در خصوص نصب تابلوی تبلیغاتی تبریک مراسم عروسی در بلوار وکیل‌آباد مشهد که اخیرا انجام شده بود ، گفت : محتوای این بیلبورد مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را نداشت لذا سریعا اخطار به شرکت ارسال و تابلو جمع‌آوری شد .
این مدیر عامل خاطر نشان کرد : اگر محتوای بیلبورد و تابلوی تبلیغاتی از نظر گشت‌های سازمان میادین نامتعارف باشد اما آن محتوا مجوز ارشاد را داشته باشد، سازمان تنها به یک تذکر اکتفا می‌کند و وظیفه‌ای در خصوص جمع‌آوری آن ندارد .
محبی اضافه کرد : به طور کلی ارائه مجوز به محتوای تابلوهای تبلیغاتی و بیلبوردها بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و شهرداری مشهد در این خصوص هیچ وظیفه‌ای ندارد .
وی در پایان بیان کرد : در سطح شهر مشهد ۱۷۸ تابلوی تبلیغاتی و بیلبورد وجود دارد که نظارت ۶۴ تابلو بر عهده سازمان فرهنگی و تفریحی ، ۱۰ تابلو در ورودی و خروجی مشهد بر عهده شورای اسلامی شهر و مابقی سازمان میادین است .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ