Take a fresh look at your lifestyle.

خلاقانه ترین ویدئوهای ۳۶۰درجه فیس بوک

0

شرکت ها ویدئوهای ۳۶۰ درجه جالبی می سازند و باعث تعجب تماشاچیان می شوند. در این مقاله پنج مورد از خلاق ترین نمونه ها را معرفی می کنیم.

فیس بوک در سپتامبر ۲۰۱۵، ویدئوهای ۳۶۰ درجه خود را معرفی کرد و از آن زمان تا به حال این امکان، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. کاربران فیس بوک اکنون می توانند با گوشی یا لپ تاپ در مکان های مختلف جغرافیایی و خیالی حضور داشته باشند.

National Geographic: استادان داستان سرایی

National Geographic شیوه های داستان سرایی خارق العاده خود را به ویدئوهای ۳۶۰ درجه فیس بوک برده است و ماجراهای تصویری را به شکلی جدید روایت می کند. آنها چند تجربه سه بُعدی ۳۶۰ درجه را همراه با یک متن کوتاه آموزشی منتشر کرده اند؛ یک تجربه سرگرم کننده که یادگیری را به فعالیتی جذاب تبدیل می کند.

Game of Thrones: سفر به وستروس (Westros)

تیم Game of Thrones کمپانی HBO بلد است محتوایی را تولید کند که هوادارانش دوست داشته باشند… از تیزرهای پرمخاطب گرفته تا تولید محتوای اورجینال و به نظر می رسد که این روش مؤثر بوده است: این مجموعه در حال حاضر ۱۹ میلیون طرفدار در فیس بوک دارد؛ فقط ۳ میلیون افزایش طرفدار در فصل ۵ مجموعه. طرفداران این مجموعه با ویدئوهای ۳۶۰ درجه فیس بوک می توانند همراه با شنیدن موسیقی تیتراژ مجموعه گشتی در Westros  بزنند.

Visit Florida: زیر دریا

همان طور که لوکا دلپانو، نایب رئیس هتل های زنجیره ای Shangri La، در کنفرانس شبکه های اجتماعی Engage 2016 این مسئله را مطرح کرد که تکنولوژی با اجازه دادن به شرکت ها برای خلق محتوای شخصی سازی شده برای میهمانان، صنعت گردشگری را متحول کرده است.

Visit Florida  منبع رسمی توریسم ایالت فلوریدا است. آنها با ویدئوهای ۳۶۰ درجه فیس بوک به بازدیدکنندگان احتمالی نشان می دهند در سفرهای خود با چه جذابیت هایی رو به رو خواهند شد. در این ویدئو Visit Florida تماشاچیان را به غواصی در اعماق آب ها می برد، دسته های ماهی ها را به نمایش می گذارد و غارهای مخفی را کشف می کند.

NASA: سفری ۳۶۰ درجه به سیاره دیگر

ورونیکا مک گرگور مدیر شبکه های اجتماعی و اخبار ناسا در کنفرانس Engage 2016 مسئله مهمی را مطرح کرد: «آدم آهنی نباشید». مریخ  نورد Curiosity  با انتشار توییت های منظم درباره مریخ، این نصیحت را جدی گرفته است (این توییت ها از زبان اول شخص روایت می شوند) و حالا ناسا با ویدئوهای ۳۶۰ درجه فیس بوک استراتژی شبکه های اجتماعی خود را به سیاره دیگری برده است.

به جای شروع یک سفر به مریخ (که به طور متوسط ۲۶۰ روز طول می کشد)، بازدیدکنندگان می توانند سیاره سرخ را با کلیک موس یا کج کردن گوشی هوشمند خود ببینند. با این ویدئوها لازم نیست برای رفتن به یک سفر ماجراجویانه فضایی، آموزش های فضانوردی ببینید.

Red Bull: ورزش های خطرناک بدون ریسک

Red Bull  با نمایش ورزش های خطرناک، استفاده از ویدئوهای ۳۶۰ درجه فیس بوک را وارد مرحله تازه ای کرده است. در این ویدئو شما به خطرکردن معتاد می شوید و در یک دره برفی با سرعت پایین می روید. به لوگوی Red Bull روی چترهای نجات توجه کنید. Red Bull  استاد مرتبط کردن ورزش های ماجراجویانه به برند خود است.

کلام آخر

ویدئوهای ۳۶۰ درجه فیس بوک باعث شده شرکت ها بتوانند با خلق تجربیات مرتبط با فعالیت خود، مخاطبان را با روش های خلاقانه ای جذب کنند. تجربه های مجازی همه گیر شده است و به شرکت ها اجازه می دهد راه خود را در سروصدای موجود در شبکه های اجتماعی باز کنند و رابطه خود را با مشتریان بهبود ببخشند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ