Take a fresh look at your lifestyle.

مدیران تبلیغاتی از بیلبوردهای شخصی سوء استفاده نکنند

0


مدیران تبلیغاتی از بیلبوردهای شخصی سوء استفاده نکنند

حجت‌ الاسلام علی‌ اصغر لطفی ، رئیس کمیسیون ویژه نظارت و امر به‌ معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه مدیران تبلیغاتی نباید از بیلبوردهای شخصی سوء استفاده کنند  ، اعلام کرد : بیلبوردهای تبلیغاتی تبریک یک مراسم عروسی که اخیراً در سطح شهر مشهد نصب شده بود جمع‌آوری شدند .
به گزارش مجله خبری محیطی ، رئیس کمیسیون ویژه نظارت و امر به‌ معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد ، گفت : این بیلبوردهای تبلیغاتی اخیراً در سطح شهر توسط یکی از مدیران تبلیغاتی شهر نصب شده بود و در حال حاضر فرد متخلف توبیخ شده است و این موضوع در کمیسیون مجمع امر به‌ معروف و نهی از منکر پیگیری می شود .
وی ادامه داد : فضای شهری و تبلیغات شهری جایگاه ویژه‌ای دارد و نباید اجازه داد افرادی تنها به‌صرف مالک بودن یک بیلبورد و شخصی بودن اقدام به این‌گونه کارها نمایند .
حجت‌ الاسلام علی‌ اصغر لطفی به تخلفات قبلی سازمان میادین اشاره کرد و گفت : با توجه به وجود چندین تخلف دیگر از سوی این سازمان علاوه بر جمع‌آوری بیلبوردهای مربوطه ، با پیگیری و هماهنگی اقدام به درج تذکر در پرونده نمودیم .
رئیس کمیسیون ویژه نظارت و امر به‌ معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد ، خاطر نشان کرد : جهت جلوگیری از تکرار چنین موضوعاتی در جلسه‌ای با کمیسیون خدمات شهری موضوع بررسی خواهد شد .
لطفی در پایان با اشاره به ادعای مدیر عامل سازمان میادین مبنی بر ارتباط این موضوع به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و لزوم پیگیری از طریق این اداره کل افزود : سازمان میادین در گذشته نیز با تبلیغ کالاهای خارجی در بیلبوردهای تبلیغات شهری تخلفاتی داشته است لذا جهت پیگیری و نظارت بر اینگونه موارد جلسه ای با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود و نتیجه اعلام خواهد شد .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ