Take a fresh look at your lifestyle.

آگهی نوستالژیک به مناسبت عید فطر

0

ماه رمضان امسال برندها با نظم و برنامه  ریزی منظم تری حرکت و طرح های آگهی مناسبتی را اکران کردند. حرکت برندها فقط محدود به زمان ماه رمضان نشد و برخی از آنها طرح آگهی های جالبی نیز برای روز عید فطر اجرا کردند.

پگاه یکی از برندهایی بود که در این ایام مناسبتی حضور فعالی را از خود نشان داد. این برند کمپین گسترده ای را حین روزهای ماه رمضان و طرح آگهی جالبی را روز عید فطر اکران کرد. در طرح آگهی عید فطر برند پگاه طراح از المان تکراری ماه به شکلی متفاوت استفاده کرده بود.

در این طرح آگهی پگاه قدمت خود را به رقبا و مخاطبانش یادآوری کرده بود. قدمتی که طراح برای یادآوری آن از تصویر شیشه شیر قدیمی برند پگاه که برای بسیاری از مخاطبان خاطره انگیز است، بهره برداری کرده بود. با این توصیفات عملکرد برندها در روزهای مناسبتی ماه رمضان نشان از تغییر نگاه آنها نسبت به ایجاد ارتباط با مخاطبان شان دارد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ