Take a fresh look at your lifestyle.

موقعیت اجاره بیلبورد در کرمان

0


موقعیت اجاره بیلبورد در کرمان

معرفی شهر کرمان

کرمان از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان کرمان درجنوب شرقی ایران است.این شهر در بخش مرکزی شهرستان کرمان قرار دارد. استان کرمان دارای بی نظیرترین مناطق کویری جهان. یکی از برجسته ترین استانها در کشاورزی و معدن. دارای آب و هوای مختلف و متنوع که در موارد زیادی ۳ فصل را در کمتر از ۱۲ ساعت داراست.

استان کرمان با مساحت ۱۸۵۶۷۵ کیلومتر مربع در جبهه جنوب شرقی کشور قرار دارد. این استان از شمال به استان خراسان جنوبی و یزد، از شرق به سیستان و بلوچستان، از جنوب به استان هرمزگان و از غرب به استان فارس و یزد محدود می شود.

کرمان از لحاظ تجاری و صنعتی نیز به خاطر وجود منطقه ویژه اقتصادی سیرجان و ارگ جدید؛ همچنین به علت تولید بیشتر پسته صادراتی ایران در این استان، موقعیت استراتژی را برای تبلیغات دارد که در ادامه به آن پرداخته شده است.

موقعیت اجاره بیلبورد در کرمان

استان کرمان در لایه های مختلف اجتماعی خود از جاذبه های کم نظیر و زیبایی برخوردار است که آشنایی با آن ها از مهم ترین ویژگی های جذب گردشگران به این منطقه می باشد.
کرمان به لحاظ موقعیت استراتژی تجاری و منطقه ویژه اقتصادی ، برندهای متعددی متقاضای اجاره بیلبورد در کرمان می باشند و فرصت های مناسبی را برای حضور انواع برندها، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای اجرای کمپین های تبلیغات محیطی پدید آورده است.

بهترین نقاط برای اجاره بیلبورد در کرمان

عموما اکثر برندها برای بازدهی بیشتر تبلیغات نقاط پرتردد و شناخته شده تری را در شهر برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی برمی گزینند و به همین سبب ازجمله مهترین نقاط شهر کرمان برای اجرای تبلیغات محیطی به شرح ذیل می باشد:

  • بلوار جمهوری: بلوار بسیار زیبایی است برای ورود به شهر کرمان و همچنین این بلوار به فرودگاه کرمان نزدیک می باشد که تبلیغات از دید بصری قابل توجه ای برخوردار می باشد.
  • ورودی از سمت جاده تهران: نزدیک به میدان آزادی است و اصلی ترین و تنها ترین ورودی کرمان محسوب می شود و قطعا هر کسی برای ورود به کرمان باید از این ورودی گذر نماید، تبلیغات اجرا شده در این ناحیه را بدرستی می توانند مشاهده نمایند. ورودی جاده تهران به دلیل وجود هتل های زیبا و شیک، جایگاه ویژه ای را برای تبلیغات محیطی دارد.
  • بلوار جهاد: این منطقه به لحاظ قرار گیری مطب های پزشکان و مراکز خرید کرمان جز شلوغ ترین مکان های این شهر می باشد که روزانه تبلیغات توسط افراد زیادی دیده می شود.
  • بزرگراه امام رضا: این بزرگراه در نزدیکی پارک مادر قرار دارد و این پارک از مراکز تفریحی شهر کرمان و در بلوار پرستار قرار گرفته است که به دلیل اینکه یک مکان تفریحی است بازدیدکنندگان زیادی تبلیغات در پل های عابر پیاده مجاور این منطقه را خواهند دید.

وضعیت کلی تابلوهای تبلیغاتی در کرمان

  • قیمت اجاره بیلبورد در کرمان نسبت به شهرهای بزرگ کمتر است اما بازار تبلیغات در این شهر اشباع شده است و با این وجود قیمت ها بر اساس مزایده های دوره ای که از سمت شهرداری تعیین می گردد ارزش گذاری شده است.
  • وجود انواع سازه های تبلیغاتی در گذشته بیش از حال حاضر بوده است و این در حالیست که تابلوهای تبلیغاتی مانند لمپوست بنر و استرابورد در این شهر جمع آوری گردیده و بیشتر تبلیغات بر روی پل های هوایی و بیلبوردها صورت می گیرد.
  • اجاره بیلبورد در مناطق گردشگری کرمان متقاضای چندانی ندارد و تنها در مناطق محدودی مانند هفت باغ و علوی کرمانی چند نمونه انگشت شمار تابلو تبلیغاتی موجود می باشد.

نمونه ای از تابلوهای تبلیغاتی در کرمان

اجاره بیلبورد در کرمان

اجاره بیلبورد در کرمان

اجاره بیلبورد در کرمان

اجاره بیلبورد در کرمان

اجاره بیلبورد در کرمان

اجاره بیلبورد در کرمان

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ