Take a fresh look at your lifestyle.

بسته بندی خلاقانه برای آدامس تریدنت / هانی دواجی

0

کشف یک رابطه جذاب بین اشیاء و موضوعات در خلق یک ایده تبلیغاتی خوب و موثر، از اهمیت بالایی برخوردار است. گاهی این رابطه از تشابه بین اشیاء بدست می‌آید، گاهی از تفاوت‌ها، گاهی از طریق تقابل‌ها و … . طراح موفق کسی است که بتواند جالب‌ترین و جذاب‌ترین رابطه را کشف کند و به تصویر بکشد. رابطه‌ای که مخاطب پس از دیدن آن لحظه‌ای مکث کند، لبخند بزند، غمگین شود، تعجب کند و یا به فکر فرو رود.

هانی دواجی طراح گرافیک لبنانی برای طراحی بسته بندی آدامس تریدنت از تشابه میان شکل آدامس‌ها و دندان بهره برده و نتیجه‌ای جالب را رقم زده است. جذابیت و جالب بودن این بسته بندی مهم‌ترین اولویت او برای طراحی ایده اولیه بوده است.

این بسته بندی برای شش طعم متفاوت آدامس تریدنت در شش شکل از حالت لب‌های انسان طراحی شده است که در ادامه تصاویری از آن را مشاهده می‌کنید.

gum cs4- behancetrident-gum-packaging-concept (3)trident-gum-packaging-concept (8)trident-gum-packaging-concept (1)trident-gum-packaging-concept (7)trident-gum-packaging-concept (6)trident-gum-packaging-concept (9)trident-gum-packaging-concept (4)trident-gum-packaging-concept (11)trident-gum-packaging-concept (10)

این پروژه بسته بندی در دو رویداد بزرگ طراحی بین المللی برگزیده شد. جایزه بین المللی طراحی iF آلمان و رتبه اول جایزه Dieline در امریکا. البته بسته بندی هانی دواجی هنوز برای برند تریدنت در فروشگاه ها عرضه نشده و فقط بصورت یک پروژه طراحی در چند رویداد و نمایشگاه مطرح ارائه گردیده است.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ