Take a fresh look at your lifestyle.

اختصاص ۵ هزار بنر تبلیغاتی در قم به مناسبت های ماه رمضان

0


اختصاص ۵ هزار بنر تبلیغاتی در قم به مناسبت های ماه رمضان

سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم ، اعلام کرد : بیش از ۵ هزار مترمربع بنر و وسایل تبلیغاتی ویژه مناسبت های ماه مبارک رمضان بر روی سازه های پرتابلی ، استرابرد تبلیغاتی و عرشه پل ها در سطح شهر قم نصب شده است .
به گزارش مجله محیطی ، ابوالفضل سبزعلیان با اشاره به اقدامات اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی شهرداری قم در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد : این اداره همگام با شهروندان روزه دار و خداجو در روزهای ماه مبارک رمضان که ماه میهمانی خدا و ماه نزول قرآن و بهره مندی از فیوضات الهی است ، اقداماتی را در جهت گرامیداشت این ماه و ترویج شعائر اسلامی در دستور کار خود قرار داده است .
وی با اشاره به وضعیت تبلیغات محیطی در قم ، ادامه داد : در این ایام متناسب با مناسبت هایی چون آغاز ماه مبارک رمضان ، وفات حضرت خدیجه ، میلاد امام حسن (ع) ، شب های قدر و شهادت امام علی (ع) ، فضاسازی شهری صورت گرفته و سعی شده شهر قم متناسب با جایگاه و جلوه فرهنگی و مذهبی رنگ و بوی معنوی داشته باشد .
سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم با اشاره به تدابیر مجموعه شهرداری قم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس ، اظهار داشت : در این زمینه نیز با برگزاری جلسات و کارگروه های مرتبط با زمینه تبلیغات شهری و برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس فراهم شده است .
وی در پایان خاطر نشان کرد : برنامه های اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی شهرداری قم متناسب با فضای معنوی ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت .

تصاویر این سازه های تبلیغاتی را مشاهده نمایید :

سازه های تبلیغاتی در ماه رمضان

سازه های تبلیغاتی در ماه رمضان

سازه های تبلیغاتی در ماه رمضان

تبلیغات در قم

بنرهای تبلیغاتی ماه رمضان در قم

بنرهای تبلیغاتی ماه رمضان

تبلیغات مناسب های رمضان در قم

تبلیغات مناسب های رمضان در قم

 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ