Take a fresh look at your lifestyle.

به مسائل فرهنگی در تبلیغات محیطی بیشتر توجه شود

0


به مسائل فرهنگی در تبلیغات محیطی بیشتر توجه شود

استاندار کردستان در سومین جلسه اصلی کمسیون برنامه ریزی هماهنگی نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اهمیت توجه به مسائل فرهنگی در بخش تبلیغات ، اظهار داشت : متاسفانه اکثر کلمات و اصطلاحاتی که در تبلیغات محیطی به کار برده می شود بار فرهنگی چندانی ندارند .
به گزارش مجله خبری محیطی ، عبدالمحمد زاهدی با تاکید بر اینکه باید سعی شود در تبلیغات محیطی ای که در مناسبت های مختلف انجام می شود فرهنگ سازی متناسب با موضوع نیز انجام شود ، ادامه داد : موضوع مبارزه با کالای قاچاق یکی از ضروریات مهم کشور است که ضروری است با فرهنگ‌سازی در این بخش مضرات قاچاق کالا از هر جهت مورد توجه قرار گیرد و جامعه را نسبت به زیان های آن حساس کرد .
وی در این جلسه به مسایل مربوط به قاچاق سیگار اشاره کرد و گفت : مجموعه سیگارهایی که بصورت قاچاق وارد کشور می شوند استاندارد و یا غیر استاندارد هستند که با توجه به مصرف داخلی آن سیگارهای غیر استاندارد باید امحا و در خصوص سیگارهای استاندارد تصمیمات مقتضی گرفته شود.
استاندار کردستان با بیان اینکه متاسفانه سرانه مصرف سیگار در کشور به طور میانگین ۹۰۰ نخ است ، اضافه کرد : تولید سیگار استاندارد در کنار فرهنگ‌سازی برای عدم مصرف دخانیات با ارائه گزارش‌های مختلف از مضرات آن بسیار ضروری است .
زاهدی همچنین راه‌اندازی کارخانه سیگار سقز و ضرورت احداث آن را نیز یادآوری کرد و گفت : هدف از راه‌اندازی این کارخانه حداقل تولید کالای استاندارد برای عرضه در بازار تقاضا است اما بخش بزرگی از تولیدات آن برای صادرات است .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ