Take a fresh look at your lifestyle.

جذابیت در تبلیغات خلاقانه رنگ Dulux

0


جذابیت در تبلیغات خلاقانه رنگ Dulux

همه ی ما، روزانه تصمیماتی‌ درمورد رنگ می‌‌گیریم. مثلاً رنگ لباسی که می‌‌خواهیم بپوشیم را انتخاب می‌‌کنیم. هر چند وقت یک بار، شاید نیاز باشد رنگِ ملحفه هایی را که می‌‌خواهیم خریداری کنیم ، را انتخاب نماییم. گاهی‌ باید رنگِ دیوار منزلمان را انتخاب کنیم.

باید بدانیم بنا بررنگی که انتخاب کرده ایم، ( چه برای لباس، چه برای محیط اطرافمان)، چه مقدار تحت تاثیر قرار می گیریم. به همین جهت شرکت رنگ Dulux تبلیغات محیطی زیبا و در عین حال ساده ای را با کم ترین هزینه طراحی اجرا نموده است.

این شرکت با طراحی فریم های با نام و لوگوی Dulux و قرار دادن آنها بر روی انواع میوه ها قصد نشان دادن رنگ های که به زندگی واقعی شبیه هستند را دارد. و هدف از طراحی این سبک اینست که به مخاطبان اعلام کند شرکت Dulux رنگهای با تناژ طبیعی تولید می کند و همچنین پیام ” ایده آل برای شما، که می خواهید رنگ مناسبی رابرای اتاقتان انتخاب کنید ” گویای این تبلیغات محیطی خلاقانه است.

آژانس تبلیغاتی:Brother Ad School, بوئنوس آیرس،آرژانتین
مدیر هنری:Breno Costa
کپی رایتر:Guilherme Souza

رنگها و تاثیرات آنها

رنگ زمانی ظاهر می شود که فرکانس نوری در محیطی متناسب شدت گرفته و متظاهر گردد. رنگ علیرغم خصوصیات ایجاد انگیزه، هوس، شادمانی، ساختاری و حتی تهیجی، دارای خصوصیات سوزاننده و برنده نیز هست. هر رنگ دارای خصوصیات منحصر به فرد درمانی و تعادل بر انگیزی است. یکی دیگر از خصوصیات رنگها این است که می توانند تا اعماق نیروی ادراک و شعور ما نفوذ نمایند.

رنگ ها را می توان به سه قسمت اسامی یا سه گروه تقسیم کرد. نخستین گروه (گروه اصلی) ‌قرمز – زرد – آبی. گروه دوم همان رنگ هایی که از ترکیب رنگ اصلی بدست می آیند و گروه سوم نیز از ترکیب رنگ های اصلی با رنگهای نوع دوم حاصل می شود. در ادامه به تاثیرات رنگها در ذهن – روان و محیط فیزیکی اطرافمان اشاره می کنیم که در بین این متون از تاثیر رنگ ها به گونه ای از بیماری ها اشاره خواهد شد که ناگفته نماند که این فهرست ها صرفا حالت پیشنهادی داشته و به صورت نسخه نبایستی تلقی گردد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ