روابط عمومیها پیشروی گفتمانسازی اقتصاد مقاومتی باشند
مسؤول روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم گفتمانسازی اقتصاد مقاومتی از سوی روابط عمومیها را از اصلیترین وظایف آنها دانست.
به گزارش کاوشگران روابط عومی،مهدی انصاری صبح امروز
در جلسه با مسؤولان روابط عمومیهای ادارات شهرستان رباط کریم اقتصاد
مقاومتی را تنها راه توانمندسازی ایران اسلامی برشمرد و اظهار کرد:
نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و
عمل» توجه ویژه ایشان به موضوع مقاومسازی اقتصاد در برابر تحریمهای مختلف
و پی در پی دشمنان و سعی آنها در ضربه زندن به ملت بزرگ ایران را نشان
میدهد.
مسؤول
روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم بیان کرد: روابط عمومی ادارات
باید با بومیسازی معیارهای نهاد خود با شعار سال، مؤلفههای اصلی اقتصاد
مقاومتی را به بهترین شکل ممک به مردم منتقل کنند.
انصاری
با اشاره به مؤلفههای اقتصادی تصریح کرد: علمیبودن، مردممحوری،
درونزایی، برونگرایی و عدالتمحوری جزء مؤلفههای اصلی اقتصاد محسوب
میشود که باید به صورت ویژه در دستور کار مسؤولان قرار گیرد.
وی
گفت: رونق تولید داخل به عنوان رکن اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی محسوب میشود
که به همین دلیل باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد، در این راه
مسؤولان باید مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را حل کرده و روابط عمومیها
باید مردم را به سمت خرید کالای تولید داخل سوق دهند.
دبیر
شورای هماهنگی روابط عمومیهای شهرستان رباط کریم در پایان متذکر شد:
اصلیترین عامل برای محقق شدن اقتصاد مقاومتی مردم هستند، چراکه جمهوری
اسلامی ایران نظامی مردممحور بوده و تمام امور با حضور و مشارکت آنها به
سرانجام میرسد