Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات محیطی آثار برگزیده کارگاه پوستر خط سرخ در شیراز

0


تبلیغات محیطی آثار برگزیده کارگاه پوستر خط سرخ در شیراز

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز ، اعلام کرد : آثار برگزیده تولیدات کارگاه پوستر « خط سرخ » در قالب بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر نمایش داده می شود .
به گزارش مجله محیطی ، احمد همتی بوشهری در حاشیه برپایی هفتمین کارگاه کشوری تولید پوستر « خط سرخ » در فرهنگسرای هنر شیراز ، اظهار داشت : تولیدات هنری کارگاه تولید پوستر خط سرخ که با حضور ۵۰ نفر از شرکت کنندگان در فرهنگسرای هنر بوستان بعثت برپاست در تابلوهای تبلیغاتی و بیلبوردهای شهرداری شیراز به معرض دید عموم در می آید .
وی اضافه کرد : پس از شهرهای تهران ، زاهدان ، مشهد ، اهواز ، ساری و اصفهان ، شیراز هفتمین کلانشهری است که میزبان این رویداد هنری شده و توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز با همکاری بسیج هنرمندان استان و پویش مردمی شاهدان بصیر میزبان هنرمندی طراحان و خوشنویسان است .
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز محورهای کارگاه هنری خط سرخ را برشمرد و گفت : هنرمندان شرکت کننده در این برنامه بر موضوعاتی نظیر شهدای مدافع حرم و دفاع از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی ایران اسلامی ، تقابل همه مجاهدان حقیقی امت اسلام با داعش و حامیانش آمریکا و اسرائیل ، نقش اسلام آمریکایی ترکیه و عربستان در جنایات عراق و شام ، دفاع از حرمین اهل بیت (ع) محکی برای مدعیان متحجر و بی مسئولیت تشیع و ولایت اهل بیت (ع) ، همرزمان ایرانی و افغانستانی در شام و عراق جلوه ای دیگر از جبهه متحد مستضعفین ، حضور ایران در مقابله با داعش تضمین امنیت کشورمان ایران و کشورهای منطقه و شهادت مدافعان حرم یادآور و زنده نگهدارنده خط جهاد مستمر با دشمن تکیه داشته و دست به خلق آثار هنری می زنند .
احمد همتی از برپایی نمایشگاهی از تولیدات کارگاه خط سرخ در نگارخانه فرهنگسرای هنر خبر داد و افزود : این آثار در راهپیمایی روز جهانی قدس به شکل عمومی تری به نمایش گذاشته می شود .
وی این برنامه را رقابتی عنوان کرد و گفت : در جریان کارگاه پوستر خط سرخ سه نفر به عنوان نفرات برتر معرفی و از ۵ برگزیده تقدیر خواهد شد.
وی در پایان افزود : از آنجاکه شیراز نیازمند برگزاری چنین کارگاه های ارزشی به طور مداوم است ، آثار برگزیده در قالب تبلیغات محیطی و تابلوهای شهری به مردم این شهر ارایه می شود .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ