Take a fresh look at your lifestyle.

تبادل تبلیغ با وب‌ سایت‌های دیگر

0

پرسش: مدیر وب‌سایت فروشگاهی هستم که محصولات مختلفی را به بازار عرضه می‌کنیم؛ تبلیغات پرچمی را برای سایت طراحی کرده و آن را بالای وب‌سایت خود قرار داده‌ایم؛ از نظر شما با توجه به بودجه محدود تبلیغاتی، چگونه باید این بنر‌ها را در سایت‌های مختلف قرار داد و از چه سایت‌هایی در این راستا استفاده کرد تا از این طریق بتوان در تبلیغات مثمرثمر واقع شد؟

پاسخ کارشناس: هر کسب‌و‌کاری با توجه به هویت برند خود و نوع کسب‌و‌کاری که در آن مشغول به فعالیت است، باید وب‌سایت‌های پر رفت‌و‌آمدی را برای دادن آگهی به آنها انتخاب کند. در این وب‌سایت‌ها باید گروه مخاطبانی حضور داشته باشند که مرتبط با کسب‌و‌کار شما هستند. با این انتخاب مناسب می‌توانید بنرهای مناسبی را که حاوی پیام‌های تبلیغاتی مناسب است، در این سایت‌ها منتشر کنید اما با توجه به بودجه محدود تبلیغاتی شما پیشنهاد می‌شود لیستی از وب‌سایت‌هایی را که هم‌تراز با شما هستند انتخاب کنید و با آنها مذاکراتی را انجام داده و تبادل تبلیغ داشته باشید.

در این موضوع باید رنک الکسای سایت‌های انتخاب شده با سایت شما و نوع کسب‌و‌کاری که آنها دارند نیز با نوع کسب‌و‌کار شما اختلاف زیادی نداشته باشد. به عبارت دیگر باید گروه مخاطبان این سایت‌ها با وب‌سایت شما یکسان باشد تا از این طریق به تبلیغات اثربخشی دست پیدا کنید.

در این میان پیشنهاد می‌شود با سایت‌های رقبای خود وارد مذاکره نشوید و صرفا با وب‌سایت‌هایی وارد مذاکره شوید که امکان تعامل با آنها پیش‌بینی شده باشد. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کنید، محل قرار گرفتن برند‌های تبلیغاتی است که باید محل مناسبی در بالای سایت برای آن در نظر گرفته شود.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ