Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات هوشمندانه شبکه ورزشی ESPN

0


تبلیغات هوشمندانه شبکه ورزشی ESPN

تلویزیون یکی از رسانه های قابل توجه برای مخاطبین در سراسر جهان می باشد و تبلیغات شبکه ای خاص از آن می تواند این توجه را دوچندان کند. به همین جهت شبکه ورزشی ESPN در انگلستان همزمان با برگزاری جام حذفی رویاها توسط آژانس تبلیغاتی BDA Creative تبلیغات جالب توجه ای را انجام داده است.
«کمپین جام رویاها در شبکه ورزشی ESPN» این شعار تبلیغاتی این شبکه ورزشی ESPN می باشد که با پخش تصاویر تبلیغاتی از جام ورزشی، میخواهد نشان می دهد این جام همچنان در انگلستان باقی می ماند و باعث خوشحالی هر خانواده ای می گردد و بسیاری از مخاطبان را ترغیب می کند جام رویاها از شبکه ورزشی ESPN تماشا کنند.

به دلیل اینکه مسابقات جام حذفی انگلستان از قدیمی ترین مسابقات فوتبالیست و تماشاگران بسیاری از این مسابقات دیدن می کنند، تبلیغات شبکه ورزشی ESPN به نوعی بطور هوشمندانه اجرا شده که همین امر موجب می شود به محبوبیت این شبکه بیش از پبش افزوده شود.

آژانس تبلیغاتی: BDA Creative, انگلستان, لندن
کارگردان هنری: Tim Finnamore
عکاس: Dylan Collard
مدیر پروژه: Victoria Lynn
انتشار: ژانویه ۲۰۱۲

درباره جام حذفی فوتبال انگلستان

جام حذفی فوتبال انگلیس که بیشتر با نام اختصاری آن اف‌ای کاپ (FA Cup) شناخته می‌شود، یک تورنمنت فوتبال تک ‌حذفی در انگلیس است که توسط اتحادیه فوتبال برگزار می‌شود.
جام حذفی که از سال ۱۸۷۱ میلادی تاکنون به طور منظم هر سال برگزار شده (به‌جز در زمان دو جنگ جهانی)، قدیمی‌ترین مسابقات فوتبالی‌ست که کماکان به حیات خود ادامه می‌دهد.
قهرمان اف ای کاپ حق شرکت در مسابقات لیگ اروپا (جام یوفا) را پیدا می‌کند. اما در صورتی که آن تیم برای لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شده باشد، سهمیه جام یوفا به بهترین تیم لیگ برتر می‌رسد. پیش از فصل ۲۰۰۹–۲۰۱۰ تیم نایب قهرمان به جام یوفا می‌رفت.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ