Take a fresh look at your lifestyle.

اکران تبلیغات محیطی رحلت امام (ره) در تهران

0


اکران تبلیغات محیطی رحلت امام (ره) در تهران

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد : همزمان با بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ، بیش از ۱۶ هزار متر مربع از فضاهای تبلیغات محیطی شهر تهران به این مناسبت اختصاص یافت .
به گزارش پایگاه خبری محیطی ، عیسی علیزاده با اعلام این خبر ، گفت : تبلیغات محیطی رحلت امام (ره) بر روی ۴۰۰ سازه ی تبلیغاتی در سطح شهر تهران نصب گردید که در آنها علاوه بر سخنان امام راحل به ویژه سخنانی که در وصیت نامه ایشان آمده است از سخنان بزرگان سیاسی و اجتماعی در معرفی شخصیت « امام دلها » استفاده شده است .
وی ادامه داد : ۱۱۵ داربست جهت فضاسازی تبلیغات محیطی در محوطه حرم مطهر امام راحل نصب شده است که جملات و طرح های ایام ارتحال ، خیر مقدم و علائم راهنمایی زائرین بر روی آنها اکران گردیده است .
این مدیر عامل اضافه کرد : یکی دیگر از اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران ، نصب سه دستگاه نمایشگر شهری در محوطه حرم مطهر امام خمینی (ره) است که این نمایشگرها علاوه بر پخش تیزر با موضوع ارتحال امام ، سخنرانی مقامات را نیز در مراسم پخش می کنند .
علیزاده در پایان خاطر نشان کرد : ۱۵۰۰ متر مربع بنر تبلیغاتی نیز به سفارش سایر ارگان ها توسط سازمان زیباسازی برای بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به چاپ رسید .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ