Take a fresh look at your lifestyle.

تاکید عضو شورای شهر بر رفع نواقص بیلبوردهای نگارخانه

0


تاکید عضو شورای شهر بر رفع نواقص بیلبوردهای نگارخانه

مجتبی شاکری ، عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اجرای فاز دوم نگارخانه ای به وسعت یک شهر ، اعلام کرد : شهرداری تهران باید نسبت به رفع برخی نواقص موجود در خصوص نصب بیلبوردهای تبلیغاتی شهر اقدام کند .
به گزارش مجله خبری محیطی ؛ مجتبی شاکری ضمن اشاره به عملکرد شهرداری در خصوص نصب بیلبوردهای نگارخانه ای به وسعت یک شهر ، افزود : بنده نماینده شورا در شورای تبلیغات محیطی سازمان زیباسازی شهر تهران هستم و در جلساتی که تصمیم گیری در خصوص شعارها و تصاویر انجام می شود، شرکت می کنم .
وی ، ادامه داد : برخی از اعضای شورای شهر در خصوص نصب تصاویر و آثار هنری در کنار بزرگراه ها و همچنین مسیرهایی که خودروها به سرعت تردد می کنند ، مخالفت کردند .
عضو شورای اسلامی شهر تهران ، خاطر نشان کرد : جای نگارخانه ای به وسعت یک شهر در محیطی سالم و با یک موزیک مناسب و همچنین چینش مناسب انجام می شود تا کسانی که علاقمند هستند بتوانند با تامل و تفکر آثار را ببینند .
شاکری با بیان اینکه شهرداری تهران نگارخانه ای به وسعت یک شهر را با هزینه بسیار زیادی ایجاد کرده است ، تصریح کرد : بدون شک نصب این آثارها در کنار بزرگراه ها کمترین تأثیر را بر مخاطب خواهد داشت .
وی با تأکید بر اینکه نقدی بر برخی از آثار نصب شده وجود دارد ، گفت : برخی از مکاتب منزوی هستند و ارتباطی با مخاطب برقرار نمی کنند .
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دیدن برخی از این آثار در چند ثانیه برای مخاطب امکان پذیر نیست ، یادآور شد : به لحاظ هزینه ، انتخاب آثار و مکان نصب و همچنین از لحاظ فنی به عملکرد شهرداری تهران ایراداتی گرفته شد .
شاکری تأکید کرد : شورا برای اجرایی کردن فاز دوم نگارخانه ای به وسعت یک شهر نکاتی را برای این طرح در نظر گرفته بود اما به آن توجه ای نشد .
وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران باید به بحث نیمه شعبان و روز ولادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) توجه می کرد ، افزود : این ها ظرفیت های قابل توجهی است که شهرداری تهران باید به آن توجه کند .
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر باید به مباحث اقتصاد مقاومتی توجه داشت ، تأکید کرد : در حال حاضر آنچه در تابلوها دیده می شود بی توجهی به تذکرات داده شده از سوی شورای شهر بوده است .
شاکری تاکید کرد : نباید به عملکرد خوب سازمان زیباسازی در سال های گذشته بی توجه بود ، انجام این کار از سوی این سازمان ، تیره کردن اقدامات خوب آن در گذشته بوده است .
وی در پایان خاطر نشان کرد : این ها نواقصی است که مکرر به شهرداری گفته شده و شهرداری تهران باید نسبت به رفع آن اقدام نماید .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ