Take a fresh look at your lifestyle.

گازشو نگیر;اجاق گازشو بگیر!

0


گازشو نگیر;اجاق گازشو بگیر!

گروه صنعتی فردوس کاران امید با نام تجاری ایلیا استیل در زمینه تولید لوازم آشپزخانه و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و ماشین آلات اتوماتیک ایتالیایی و استفاده از بهترین نوع مواد اولیه و قطعات وارداتی نظیر استیل ۳۰۴ کمپانی THYSSEN KRUPP آلمان، سرشعله وشیر آلات SABAF ایتالیا ، شیشه SCHOTT آلمان و سعی بر آن داشته تا اطمینان خاطر مصرف کنندگان عزیز را فراهم آورد.

در عصر حاضر حرفه تبلیغات پیشرفت‌های بسیاری داشته است و اکنون فکر و ذکر شرکت‎ها و برندهای مختلف این است که چه  ‌گونه می‌توان با استفاده از تبلیغات هوشمندانه، نه تنها محصولات و خدمات را معرفی کرد بلکه از آن مهم ‌تر، تصویر بزرگتری از برند در ذهن عموم ایجاد کرد که به این راحتی‌ها فراموش نشود.

به همین جهت گروه صنعتی ایلیا استیل چندیست که تبلیغات خلاقانه و جالب توجه را اجرا نموده است. بیلبورد تبلیغاتی که به مناسبت سال نو نصب و اکران گردید در واقع تبلیغاتی از نمای یک سینک ظرفشویی است که به شکل ماهی با پشت زمینه آبی با پیام “سال ماهی داشته باشین” طراحی گردیده است.

اجاق گاز ایلیا استیل

اینبار تابلو تبلیغاتی دیگری باطراحی پیام ” گازشو نگیر;اجاق گازشو بگیر! ” به معرفی اجاق گاز ایلیا استیل پرداخته است. در این طرح تبلیغاتی پس زمینه مشکی و شعله گاز به صفحه کیلومتر ماشین تشبیه شده که در ابتدا حامل پیامی ترافیکی به رانندگان می باشد و عبارت “گازشو نگیر” به سرعت کم در حین رانندگی را اشاره نموده است و سپس اجاق گاز ایلیا استیل را معرفی کرده است و بعبارتی با نشان دادن شعله های فروزان آن قدرت این گاز را به تصویر کشیده است.

مشکی قوی ‌ترین رنگ در میان رنگ‌های خنثی است و رنگی سنگین و شیکی محسوب می شود و تلفیق آن با رنگ سفید به نوعی از جذابیت این تابلو تبلیغاتی کاسته است و نقطه ضعفی بزرگ در اجرای این تابلو تبلیغاتی است که نحوه طراحی این بیلبورد تبلیغاتی موجب توجه کمتری از سوی مخاطبین شده است.

اجرای ساده تبلیغات ایلیا استیل اگر چه با صرف خلاقیت زیادی همراه نبوده است اما نسبت به سایر رقبای خود، بطور منحصر به فرد تر و با هدف مندی ویژه ای به نصب و طراحی اقدام نموده است.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ