Take a fresh look at your lifestyle.

مناقصه تهیه و نصب تابلو پرچمی و دیوارکوب معابر شهری بافق

0


مناقصه تهیه و نصب تابلو پرچمی و دیوارکوب معابر شهری بافق

شرح آگهی

شهرداری بافق در نظر دارد ، تهیه و نصب تابلو پرچمی و دیوارکوب معابر شهری طبق مشخصات فنی پیوست را به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید .
متقاضیان جهت دریافت اوراق مناقصه به سایت www.bafgh.ir مراجعه نمایند . حداکثر مهلت تسلیم پیشنهاد به دبیرخانه شهرداری تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۹۵/۳/۴ می باشد .
۱- مبلغ سپرده شرکت در مناقصه ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد که می بایست یا به صورت واریز نقد به حساب جاری ۲۰۲۴۰۹۲۲۰۰ بانک تجارت مرکزی شعبه بافق به نام شهرداری بافق و یا به صورت ضمانت نامه بانکی باشد.
۲ – پیمانکار می بایست جهت خرید تابلوها به تنهایی قیمت پیشنهاد نماید . همچنین برای اجرا نیز قیمت جداگانه بدهد. پروژه به پیمانکاری واگذار می شود که قیمت پیشنهادی مجموع کمتری ارائه نماید .
۳ – هرگونه خط خوردگی ، شرط ، ابهام و یا نقص باعث ابطال پیشنهاد می گردد .
۴ – عدم ارائه پیشنهاد در وقت مقرر به منزله انصراف از شرکت در مناقصه محسوب می شود .
۵ – شهرداری در رد یا قبول هر پیشنهاد مختار می باشد .
۶ – کلیه اسناد مناقصه می بایست مهمور به مهر و امضاء پیشنهاد دهنده و در چهار پاکت الف ، ب ، ج و د به شرح ذیل ارائه گردد :
۱ – پاکت الف شامل :
الف ) اصل و تصویر ضمانت نامه شرکت در مناقصه
۲ – پاکت ب شامل :
الف ) رونوشت اساسنامه شرکت و آگهی آخرین تغییرات مندرج در یکی از روزنامه های رسمی و همچنین دارندگان امضاء مجاز پیشنهاد دهنده
برای اسناد مالی تعهدآور و عندالاقتضاء سایر مدارک مربوطه. شایان ذکر است که موضوع اساسنامه ضرورتاً باید با موضوع مناقصه مطابقت داشته باشد .
ب ) دعوتنامه ، مشخصات فنی و قرارداد تیپ امضاء شده شهرداری بافق
۳ – پاکت ج شامل مبلغ پیشنهادی می باشد .
۴ – پاکت د شامل پاکت الف و ب و ج می باشد ، که باید بر روی آن نوع مناقصه و مشخصات پیمانکار به همراه آدرس و شماره تلفن سربسته و لاک و مهر شده تحویل دبیر خانه گردد .
۷ ) پس از گشودن پیشنهادهای قیمت ، تضمین برنده اول و دوم ، نزد مناقصه گزار نگهداری و تضمین سایر مناقصه گران بازگردانده می شود .
تبصره ۱ : برنده مناقصه باید حداکثر تا ۷ روز پس از ابلاغ کارفرما به او ، با سپردن تضمین اجرای تعهدات بر اساس قیمت پیشنهادی خود ، به انعقاد قرارداد مبادرت نماید . در غیر اینصورت تضمین شرکت او در مناقصه بدون هیچ تشریفات قضائی به نفع کارفرما ضبط می شود و حق هیچگونه اعتراضی ندارد .
تبصره ۲ : چنانچه برنده اول در مهلت پیش بینی شده ، حاضر به انعقاد پیمان نشود ، تضمین شرکت در مناقصه او به نفع کارفرما ضبط می شود و برنده دوم به عنوان برنده مناقصه اعلام می شود و در صورت امتناع نفر دوم ، تضمین وی به نفع کارفرما ضبط و مناقصه تجدید خواهد شد .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ