Take a fresh look at your lifestyle.

مدیریت رستوران بین‌ راهی

0

پرسش: به تازگی رستورانی بین‌جاده‌ای را در اتوبان ساوه افتتاح کرده‌ام اما هنوز با استقبال مسافران و اتوبوس‌های بین‌راهی مواجه نشده‌ایم. از نظر شما برای جذب مسافران بین‌راهی چه اقداماتی را باید انجام داد و چه خدماتی را باید به مخاطبان ارائه کرد تا آنها ترغیب به حضور در رستوران بین جاده‌ای ما شوند؟

پاسخ کارشناس: به‌صورت کلی بخش اعظمی از مشتریان شما را اتوبوس‌های بین‌راهی تشکیل می‌دهند و باید سازوکاری را اتخاذ کنید تا آنها در رستوران شما برای وعده‌های غذایی نهار یا شام توقف کنند. یکی از راهکارهای جذب این اتوبوس‌ها این موضوع است که شما با شرکت‌های مسافربری تعامل کنید و تحت عنوان قرارداد‌هایی اتوبوس‌های این شرکت‌ها را به توقف در رستوران خود دعوت کنید.

از طرفی می‌توانید پورسانتی را برای شرکت و راننده اتوبوس‌ها در نظر بگیرید که از این طریق اتوبوس‌های بیشتری ترغیب به توقف در رستوران شما شوند. این موضوع بسیار حائز اهمیت است که با توجه به دید منفی که برخی مسافران نسبت به رستوران‌ها بین جاده‌ای دارند، غذایی با کیفیت مناسب را به آنها عرضه کنید و در کنار رستوران خود خدماتی مانند سرویس بهداشتی، سوپرمارکت و… را به مشتریان ارائه دهید.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ