Take a fresh look at your lifestyle.

مدلینگ در شبکه‌ های اجتماعی

0

پرسش: تولیدکننده لوازم ورزشی هستم و قصد تبلیغات و معرفی محصولات را در شبکه‌های اجتماعی دارم. برای این نوع تبلیغات در تلاشیم از مدل‌های تبلیغاتی استفاده کنیم. از نظر شما چه نوع مدل‌هایی را باید برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یا تلگرام انتخاب کرد؟

پاسخ کارشناس: استفاده از مدل‌های تبلیغاتی در چند سال گذشته در ایران مد شده و بسیاری از برند‌ها از مدل‌های مختلفی در تبلیغات خود استفاده می‌کنند. موضوعی که بسیار حائز اهمیت است، انتخاب مدل‌های مناسب تبلیغاتی است که باید براساس استراتژی‌ مناسب و جوهر برند هر سازمانی انجام شود.

این موضوع باعث می‌شود مخاطبان در مواجهه با این نوع تبلیغات ارتباط احساسی را با برند برقرار کنند. با توجه به نوع کسب‌و‌کار شما که در حوزه لوازم ورزشی است، پیشنهاد می‌شود از مدل‌هایی استفاده شود که از نظر جسمانی و فیزیک بدنی در وضعیت مناسبی باشند؛ یعنی هنگامی که مخاطبان این مدل‌ها را می‌بینند احساس کنند با مدل ورزشکاری مواجه شده‌اند.

در این میان در صورت داشتن بودجه مناسب تبلیغاتی، شما می‌توانید از ورزشکاران معروف نیز در تبلیغات خود استفاده کنید و حتی یکی از این ورزشکاران را به‌عنوان سفیر برند خود انتخاب کنید؛ البته این موضوع نیازمند اختصاص بودجه مناسب تبلیغاتی است. از طرفی محتواهایی که در این دو شبکه اجتماعی تولید می‌شود، می‌تواند ساده‌تر و طبیعی‌تر باشد؛ این موضوع باعث می‌شود مخاطبان راحت‌تر با مدل‌های تبلیغاتی شما ارتباط برقرار کنند.

تولید تیزرهای تبلیغاتی کوتاه که مختص شبکه اجتماعی اینستاگرام است، می‌تواند برای تبلیغات شما بسیار مثمرثمر واقع شود. به‌صورت کلی اتخاذ سفیر برند، مدل‌های تبلیغاتی و… باید در راستای هویت برند شما باشد و در راستای این موضوع باید برنامه‌ریزی‌های مناسبی اتخاذ شود تا از این طریق، تبلیغات شما با اثر‌بخشی بیشتر همراه باشد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ