Take a fresh look at your lifestyle.

بیلبوردهای تهران به موضوع شهروند کوشا اختصاص یافت

0


بیلبوردهای تهران به موضوع شهروند کوشا اختصاص یافت

تبلیغات بیلبوردهای شهری تهران با عنوان ” شهروند کوشا “به پیام هایی با محوریت فرهنگی ، اخلاقی و اجتماعی ، از قبیل موضوعاتی نظیر : “کار” ، “تلاش” ، “دوری از تنبلی” و “کسب روزی حلال” اختصاص یافت .
به گزارش پایگاه خبری محیطی ، معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی تهران درخصوص کمپین تبلیغاتی شهروند کوشا ، عنوان کرد : در سال های گذشته موضوع تبلیغات فرهنگی به شکل مناسبتی در دستور کار شهرداری تهران قرار داشت و در مناسبت های خاص محتوای تبلیغات فرهنگی طراحی و در سطح شهر اجرا می شد ، اما رویکرد تازه ای که این روزها در شهر تهران به چشم می خورد نوعی اطلاع رسانی فرهنگی است که برای این منظور و هدف بخشی از رسانه های محیطی نیز به آن اختصاص داده شده است و با مطالعات و تحقیقات انجام شده محتوای عمیق تر با هدف تاثیر گذاری بیشتر بر مخاطب و در نظر گرفتن کوتاه و موجز بودن پیام ها و طراحی متناسب و شکل و قالب زیبا مبنا و اساس کار قرار گرفته است .
مجتبی موسوی ادامه داد : ما برای اجرایی کردن این حرکت تبلیغی فرهنگی ، تیم های کاری تشکیل دادیم که با فعالیت فرهنگی و هنری مستمر نسبت به تشکیل کمپین هایی در این خصوص اقدام نمایند و مهم ترین مشخصه این کار ، ارتقاء گرافیک طرح های ارائه شده در کنار محتوا و پیام های مورد نظر بوده است ، به شکلی که مثلاً در مورد کمپین شهروند کوشا فرصتی فراهم شد تا علاقمندان و هنرمندان در حوزه ی طراحی و هنرهای تجسمی و گرافیک زیر نظر اساتید این رشته ضمن رقابت با هم به ارائه و خلق آثار خود بپردازند .
کمپین شهروند کوشاوی خاطر نشان کرد : همچنین در این طرح با شعارهایی که با عنوان شهروند کوشا در سطح شهر تهران مدنظر قرار گرفت ، محتوای فرهنگی در قالب تشویق به کار و تلاش و فعالیت مورد نظر بوده است که شهروندان تشویق شوند که کار و فعالیت می تواند جریان مثبتی برای یک زندگی موفق شهروندی فراهم آورد .
معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی تهران ، افزود : برهمین مبنا کارگاه سه روزه ای با حضور هنرمندان و جوانان علاقمند در رشته ی طراحی و گرافیک برپا شد و بیش از ۱۱۰ هنرمند با ارائه ۵۰۰ طرح در آن شرکت داشتند و در نهایت هیات داوران که اساتید و صاحب نظران این رشته بودند اقدام به انتخاب ۷۰ اثر برتر برای اکران شهری در کنار محتوای پیام های مورد نظر نمودند .
موسوی درباره هدف اجرای این کمپین تبلیغاتی ، بیان کرد : این ایده با هدف نوعی یادآوری وظایف شهروندی به مخاطبان شکل گرفت و کار و تلاش اساس قرار داشت و در نهایت می خواهد نشان دهد که حرکت و تلاش و فعالیت می تواند در راستای دست یابی به اهداف کلان کشور معنا شود و همچنین تلنگری باشد برای مدیران که زمینه ی کسب و کار و فعالیت را برای مردم و شهروندان فراهم آورند .
وی در پایان اظهار داشت : موضوع تلاش و کار از سال گذشته مد نظر مدیران شهری قرار داشته است و امسال با توجه به نامگذاری سال ۹۵ با عنوان اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل ، اجرای این طرح با جدیت بیشتری دنبال شد وبه مرحله تحقق و اجرا رسید .

تصاویر بیلبوردهای تبلیغاتی کمپین شهروند کوشا در تهران :

کمپین شهروند کوشا

بیلبوردهای تبلیغاتی شهروند کوشا

سازه های تبلیغات محیطی تهران

تبلیغات فرهنگی تهران

تبلیغات محیطی شهروند کوشا

بیلبوردهای کار و تلاش

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ