Take a fresh look at your lifestyle.

جمع آوری صد و پنجاه تابلوی غیرمجاز در حاشیه راه های زنجان

0


جمع آوری صد و پنجاه تابلوی غیرمجاز در حاشیه راه های زنجان

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان اظهار داشت : در سال گذشته بیش از صد و پنجاه تابلوی غیرمجاز حاشیه راه‎های برون ‌شهری استان زنجان ، به منظور ارتقای ایمنی تردد و پیشگیری از تصادفات رانندگی جمع‌آوری گردید .
به گزارش مجله محیطی ، ایرج دست نشان با اشاره به اینکه تابلوها و ساخت ‌و ساز غیرمجاز در حریم راه‌ها یعنی استقبال از پیامدهای ناگوار ترافیکی و نا امنی شدید در سطح محورها ، افزود : بر اساس قانون ایمنی راه‌ها نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌های کشور صرفاً با مجوز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و در استان‌ها با مجوز اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌ها انجام می‌گیرد .
دست نشان خاطر نشان کرد : گاهی مشاهده می‌شود که برخی اشخاص حقیقی و حقوقی به ‌دلیل نا آگاهی از قوانین و مقررات، به‌صورت خودسرانه اقدام به نصب تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی در حاشیه راه‌ها می‌کنند که این اقدام آنها، سبب دیده‌ نشدن تابلوهای علائم راه ها توسط رانندگان شده و در نتیجه با بروز اختلال در تردد ایمن وسایل نقلیه ، منجر به سوانح رانندگی می‌شود.
وی تصریح کرد : متقاضیان نصب تابلوهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی حاشیه راه‌ها می‌توانند با مراجعه به این اداره‌کل و آگاهی از اصول مکان‌یابی و معیارهای فنی و رعایت قوانین و مقررات ایمنی عبور و مرور و ترافیک ، ضمن نصب تابلو با اخذ مجوز به ارتقای ایمنی تردد کمک کنند .
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان در پایان افزود : برای یک صد تابلوی تبلیغاتی غیر مجاز نیز اخطار جمع آوری یا اخذ مجوز ابلاغ شده است .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ