Take a fresh look at your lifestyle.

هوشمند ترین بیلبوردهای تبلیغاتی

0


هوشمند ترین بیلبوردهای تبلیغاتی

این روزها آژانس تبلیغاتی معروف در کل دنیا به دنبال ارائه راهکارهای جدید برای جلب مشتری هستند و به واسطه تکنولوژی و نوآوری خواهان اجرای تبلیغات محیطی تاثیرگذار با عملکرد نوین می باشند.
هوشمند سازی یکی از بهترین و اثر گذار ترین این تکنولوژی هاست که دنیای بیلبوردها را نیز در بر گرفته است. بیلبوردهای تبلیغاتی هوشمند ساختار پیچیده ای دارند که نیازمند دانش برنامه نویسی و صرف هزینه زیاد است و از طرفی خروجی مطلوب و قابل توجه ای دارد.
در ادامه مجله محیطی نمونه ای از بهترین بیلبوردهای تبلیغاتی هوشمند که مخاطبین را به تحیر  واداشته می توانید ببینید.

بیلبورد هوشمند هواپیمایی بریتیش ایر ویز

در این بیلبورد پسربچه ای دیده می شود که زمانی که هواپیمایی متعلق به بریتیش ایر ویز برای فرود و یا پرواز در آسمان لندن ظاهر می شود، پسر بچه بلند شده و آن را دنبال می کند.

187080_983

پس از برخاستن کودک، بر روی بیلبورد به طور مثال نوشته می شود ” نگاه کن، این پرواز شماره BA۴۷۵ از بارسلونا است. و واقعا هم هواپیمایی که پسر بچه در آسمان دنبال می کند همان پرواز شماره BA۴۷۵ از بارسلونا است و با ظاهر شدن هر هواپیمای دیگری از این ایرلاین در آسمان لندن، شماره پرواز و مقصد و مبدا آن در بیلبورد نوشته می شود.

چشمان خود را روی مشکلات نبندید

هدف این کمپین از نمایش این بیلبورد تبلیغاتی این بوده است که پیامی را یادآوری کند:  چشمان خود را روی مشکلات نبندید!

بیلبورد-روز-زن-در-انگلیس
هرگاه کسی از جلوی این بیلبورد رد شود و به آن نگاه کند، دوربین چهره وی را تشخیص می‌دهد و به خاطر توجه وی به بیلبورد، چهره زخمی زن کمی بهبود می‌یابد و هرچه تعداد افرادی که به بیلبورد نگاه می‌کنند بیشتر شود، چهره زن سریع‌تر خوب می‌شود. به این ترتیب به رهگذران نشان داده می شود که در صورت عدم چشم پوشی می توانند به مقابله با خشونت داخلی کمک کنند.

بیلبورد تبلیغاتی هوشمند کالاهای ممنوع اروپایی

این بیلبورد تبلیغاتی هوشمند آگهی مربوط به کالاهای ممنوع اروپایی را با نزدیک شدن پلیس پنهان کرده و تبلیغ کالای دیگری را به نمایش می‌گذارد.

به دنبال مقصر دانستن روسیه در بحران اوکراین از سوی اتحادیه اروپا، روسیه از ابتدای سال میلادی خریدوفروش کالاهای اروپایی را ممنوع اعلام کرده است. این عمل تأثیر نامطلوبی روی فروشندگان مواد غذایی اروپایی در روسیه گذاشته است. اگرچه بسیاری از این فروشندگان از این قانون پیروی می‌کنند، یک فروشنده مواد غذایی ایتالیایی همچنان به روال قبل به کار خود ادامه داده و با استفاده از یک بیلبورد تبلیغاتی هوشمند مشتریانش را از این موضوع مطلع می‌کند.

hidingad-723x347_c
این تابلوی تبلیغاتی عابران را از ادامه فروش مواد غذایی ایتالیایی توسط فروشگاه Don Giulio Salumeria شامل انواع گوشت، پنیر و شراب آگاه می‌سازد. بیلبورد هوشمند مورداستفاده توسط این فروشگاه دارای یک دوربین مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره است و به‌گونه‌ای تنظیم‌شده که یونیفرم پلیس را تشخیص می‌دهد. به‌این‌ترتیب، هرگاه مأموران پلیس به نزدیکی این تابلوی تبلیغاتی می‌رسند، تابلو آگهی مربوط به فروش غذاهای اروپایی را حذف و تبلیغی دیگر را جایگزین آن می‌کند.

بیلبورد اسپرسو مک‌ کافی و میزان بارش برف McCafé

ویستلر Whistler در کانادا جایی است که بسیاری از مردم از سراسر دنیا برای اسکی کردن به آنجا می‌روند.
یکی از موضوعات مهم در مورد این شهر میزان بارش روزانه برف است.اسکی بازان، اسنوبوردکاران و توریست‌ها افرادی هستند که همیشه میران برف باریده شده در این شهر برای‌شان مهم بوده است.
همین موضوع باعث شده است که مک‌دونالد برای برند قهوه فوری خود، مک‌کافی McCafé دست به اجرای یک بیلبورد خلاقانه و البته هوشمند زده است.

mcdonalds-canada-mccafe-snow-report-billboard-outdoor-380657-adeevee
در این ایده بیلبورد هوشمند مک‌کافی میزان برف باریده شده را بر اساس حجم و ارتفاع فوم خامۀ روی اسپرسو نشان می‌دهد؛ هرچقدر میزان برف بیشتر باشد، فوم روی اسپرسو حجم بیشتری دارد و در کنار آن میزان برف باریده شده با واحد سانتی‌متر نمایش داده می‌شود.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ