Take a fresh look at your lifestyle.

جمع آوری ۳۰۰ عدد بیلبورد مسابقات قرآن در یاسوج !

0


جمع آوری ۳۰۰ عدد بیلبورد مسابقات قرآن در یاسوج !

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : تابلوهای تبلیغاتی مسابقات قرآنی دانش‌آموزی در شهر یاسوج جمع آوری شد که این اقدام بسیار سؤال‌برانگیز است .
به گزارش مجله خبری محیطی ، سید بهاءالدین ملک‌حسینی با اشاره به برگزاری مسابقات بزرگ قرآنی مرحله استانی دانش‌‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج اظهار کرد : این مسابقات دیگر به صورت متمرکز برگزار نمی‌شود بلکه هر ساله در یکی از شهرستان‌ها و مناطق ۱۳‌گانه آموزش و پرورش استان چنین مسابقاتی را برگزار خواهیم کرد ، به همین منظور امسال مسابقات را در یاسوج مرکز استان با حضور بیش از دو هزار دانش‌آموز قرآنی برگزار کردیم .
وی یکی از اهداف برگزاری چنین مسابقاتی را پیچیدن شمیم قرآن در همه شهرهای استان دانست و گفت : هدف اصلی بعد از تربیت نسل قرآنی این است که فضای شهرها و کوی و برزن ما بوی قرآن بگیرد و نسل جوان و نوجوان بیشتر با قرآن مانوس شوند .
این مسئول در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه توقع و انتظار کمک بیشتری از سوی دستگاه‌های مختلف را داشتیم، افزود : انتظار داشتیم حال که کمک چندانی به برگزاری مسابقات قرآنی نمی‌شود سنگ‌اندازی در راه برگزاری این مسابقات نشود .
ملک‌حسینی با پرسش این سؤال که به نظر شما از مسابقات قرآنی مهم‌تر چه برنامه فرهنگی می‌توانیم در سطح استان داشته باشیم، اظهار کرد : چرا باید تابلوهای تبلیغاتی بزرگترین رویداد قرآنی استان در سال ۹۵ از سطح شهر یاسوج جمع‌آوری شود .
وی افزود : اگر یکی از وظایف شهرداری پرداختن به مسائل فرهنگی است و چنین وظیفه‌ای را بر عهده دارند چرا باید شهرداری یاسوج در اقدامی سؤال‌برانگیز تعداد ۳۰۰ تابلوی تبلیغاتی مسابقات بزرگ قرآنی را از سطح شهر جمع‌آوری کند .
معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به نشست‌هایی که پیش از این برای برگزاری چنین برنامه‌هایی در استان برگزار شده بود اشاره کرد و گفت : در این نشست حتی از اعضای شورای شهر یاسوج نیز حضور داشتند و قول همکاری و کمک دادند اما شهرداری در اقدامی که جای تعجب و تاسف دارد تابلوهای تبلیغاتی را جمع‌آوری کرد .
ملک‌حسینی ادامه داد : آن‌ها برای تبلیغات قرآنی در بیلبوردهای شهر یاسوج از ما پول گرفتند در حالی که همه مسئولان استانی برای کمک به برگزاری این مسابقات از سوی دستگاه‌ها تاکید فراوان داشتند .
وی خاطرنشان کرد : مهم‌تر از مسابقات بزرگ قرآنی چه برنامه فرهنگی می‌تواند باشد که علاوه بر عدم همکاری این گونه سنگ‌اندازی در راه برگزاری برنامه‌ها نیز می‌شود .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ