Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات خلاقانه مسواک برقی اورال

0


تبلیغات خلاقانه مسواک برقی اورال

با دقت به تصویر تبلیغاتی پیش رو نگاه کنید!!!

این تصویر به طور واضح خود معرف نوع تبلیغ و به دور از ابهام است، اورال بی تولید کننده محصولات بی نظیر در زمینه سلامتی دهان و دندان است که در این تبلیغات برای معرفی جدیدترین محصول خود که مسواک برقی نام دارد با جدیدترین متد روز، این تبلیغات را در خیابان و در معرض دید عموم قرار داده است.

تبلیغات خلاقانه مسواک برقی اورال بی به وسیله یک کامیون نصب و طراحی شده است به این گونه که، قسمت دسته مسواک بطور شماتیک به وسیله یک دست نگه داری شده و برس آن بر روی زمین قرار گرفته شده و هنگامی که کامیون در حال حرکت است سری مسواک در حال چرخیدن است و بطور ناخودآگاه توجه بسیاری را جلب می نماید.

از مزایای این نوع تبلیغات اینست که نام و لوگوی برند اورال بی، همراه با شکل ظاهری این محصول جدید در شهر در حال چرخیدن است و بهترین شیوه برای معرفی در بین مشتریان می باشد.

معرفی محصول اورال بی

اورال-بی یک نام تجاری برای مسواک و سایر محصولات بهداشت دهان و دندان است. اولین مسواک اورال بی در سال ۱۹۵۰ میلادی توسط دکتر رابرت هات سان در آمریکا طراحی و عرضه شد. در سال ۱۹۸۴ اورال-بی بخشی از گروه ژیلت شد. پس از ادغام ژیلت، از سال ۲۰۰۶ اورال-بی بخشی از شرکت پروکتر اند گمبل می‌باشد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ