بازاریابی محتوا
آیا میدانستید بازاریابی محتوا یکی از تکنیکهای بازاریابی اینترنتی است که شامل ایجاد و توزیع محتواهای باارزش، مناسب و مرتبط با کسب وکار است؟ هدف ایجاد این محتواها جذب و بهدست آوردن مخاطبان تعریف شده است (محتواها بهگونهای انتشار مییابند که مطلوب مخاطب خاص باشد). هدف نهایی از این کار بهدست آوردن مشتریهای سودآور است.
این بازاریابی جذب و نگهداری مشتریان به وسیله ایجاد محتواهای سازگار، مرتبط و با ارزش است با قصد اینکه رفتار مشتری را تغییر دهند یا رفتار آن را بهینهسازی کنند. به عبارت دیگر، آنقدر محتواهای باارزش و مرتبط با مشتری ایجاد و به او نشان داده میشود تا مشتری تغییر رفتار میدهد و ترغیب به خرید یک سرویس (محصول) یا ارتقای سرویس (تعویض محصول) موجود میشود.