Take a fresh look at your lifestyle.

واکنش شدید به تبلیغات یک تولیدی مبل در ساری

0


واکنش شدید به تبلیغات یک تولیدی مبل در ساری

اخیرا در سایت های خبری مختلف ، خبری مبتنی بر تبلیغات سریال حریم سلطان بر روی یکی از بیلبوردهای تبلیغاتی شهر ساری منعکس شد که واکنش های بسیاری از مردم را در پی داشت و عده ای با غیر قانونی خواندن چنین تبلیغاتی به خصوص در فضای محیطی ، این بیلبورد را مورد هجوم حملات خود در فضای مجازی قرار دادند .
به گزارش مجله خبری محیطی ، در پی واکنش های اخیر بسیاری از کاربران فضای مجازی به تصویر “هالیت ارگنچ” بازیگر به نام سریال شبکه ماهواره‎ای جِم که در یکی از بیلبوردهای اتوبان‎های محدوده ساری نصب گردیده است ، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ساری بیانیه ای را منتشر کرد .
طبق این بیانیه این تصویر به عنوان تبلیغات یک تولیدی مبل در ساری و در ابعاد بزرگ بر دیوار یک ساختمان نقش بسته است و مربوط به آقای یاسر باهو مدیر مسئول و صاحب امتیاز کانون تبلیغاتی گرافیک اول بوده که به دلیل تشابه چهره با بازیگر سریال حریم سلطان اشتباه گرفته شده است .

در متن این بیانیه آمده است :

  • طرح تبلیغاتی مزبور دارای مجوز اکران می باشد .
  • طرح تبلیغاتی مزبور جهت حمایت و تبلیغات یکی از تولیدات داخل کشور بوده تا انگیزه تولیدکنندگان بومی افزایش یابد .
  • استفاده از تصاویر هنرمندان داخل کشور علی الخصوص هنرمند بومی و مردمی و فرهیخته استان مازندران ، شهرستان ساری مایه ی مباهات و بالندگی می باشد .
  • تصویر مورد نظر مربوط به آقای یاسر باهو بوده که ایشان از هنرمندان ساروی می باشند و لذا صرف شبیه بودن تصویر یا نام افراد دلیل بر نفی حقیقت و اثبات تصور شهودی افراد و تجسم خیالی مبتنی بر تفسیر شخص نمی گردد .

تصویر یاسر باهو

یاسر باهو

یاسر باهو1

 

 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ