Take a fresh look at your lifestyle.

ایده یونیلور

0

آیا می‌دانستید یونیلور برندهایش را با یک ایده رهبری می‌کند؟ این ایده عبارت است از به زندگی شور و نشاط می‌بخشیم. شور و نشاط هم موجب نوآوری در محصولات و پروژه‌های جدید می‌شود و هم در فرآیند استخدام، به‌گونه‌ای کارکنان را در مورد چگونگی انتقال این موضوع آموزش می‌دهد که زمینه این ایده را فراهم آورند.

علامت تجاری U شکل یونیلور از ۲۵ مارک تشکیل شده است که به شیوه‌های بسیار متفاوتی زمینه شور و نشاط را نشان می‌دهند. هویت بصری در تمام محصولات یونیلور وجود دارد و در کاربرد آن به صورت خلاقانه‌ای ساختارشکنی شده است. یونیلور در این ابتکار عمل با ولف نخستینز همکاری داشته است.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ