Take a fresh look at your lifestyle.

گربه ها منتظر زباله های خارج از وقتند

0


گربه ها منتظر زباله های خارج از وقتند

توجه به محیط زیست و حفظ سلامتی انسان و کلیه موجودات کره زمین یکی از اصول اساسی در بقای زندگی و استفاده از مواهب خدادادی است که به وفور در اختیار ما قرار دارد. کنترل آلودگی‌های محیط ، بخش مهمی از این وظیفه را تشکیل می‌دهد که با توجه به اصول و موازین بهداشتی اقتصادی جایگاه ویژه ای را در علوم و فنون جدید به خود اختصاص داده است.
افزایش سریع جمعیت ،توسعه صنایع و پیشرفت تکنولوژی و تمایل بشر به افزایش مواد مصرفی و در نتیجه ازدیاد مواد زائداز بحران های عظیم کنونی جوامع بشری است.
عدم کنترل این زائدات ،چه زائدات شهری و روستائی ،اعم از مواد زائد انسانی ،حیوانی و گیاهی به دلیل وجود انواع مختلف پس مانده های غذایی با رطوبت و حرارت متناسب و پناهگاه هایی ک همواره در توده زباله وجود دارد از عوامل اصلی و مولد بسیاری از بیماری های انسان و حیوانات است .
بدین لحاظ سازمان شهرداری برای مدیریت زباله های آخر وقت تبلیغات محیطی جدیدی را در سطح مشهد اجرا نموده است که در ادامه مجله خبری محیطی به آن پرداخته است.

معرفی تبلیغات جدید سازمان شهرداری

همه ما بطور روزانه شاهد زباله های بی موقع و وقت و بی وقت در محل زندگی مان هستیم که علاوه بر نازیبا شدن فضاهای شهری، بوی نامطبوع و روان شدن شیرآبها و پاره شدن کیسه های زباله توسط گربه ها را بهمراه دارد و این غفلت و ناآگاهی شهروندان نیازمند فرهنگ سازی گسترده است.
بدین جهت دبیرخانه فرهنگ شهروندی سازمان شهرداری پیام مفهومی را برای ترویج فرهنگ برخورد با زباله های خارج از نوبت را در سطح شهر مشهد اکران نموده است، این تبلیغات از تاریخ ۱۵ فروردین در قالب تابلوهای تبلیغاتی و تلویزیون بزرگ شهری اجرا شده است.

photo_2016-04-16_12-37-08

photo_2016-04-16_12-37-15

 

گربه ها منتظر زباله های خارج از وقتند

زیبائی شهر یکی از ملزومات اجتناب ناپذیر شهرهای امروزی خصوصاً کلانشهرها بوده و هرچه روند ماشینی شدن در شهرها رو به فزونی می گذارد ضرورت وجود زیبائی در شهر برای همه، خصوصاً شهروندان آن ، بیشتر احساس می شود.
زباله های شهری خارج از وقت، بخشی از معظلات و ناهماهنگی های پیرامون اطراف ما هستند که شهرداری به عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیر گذار درمدیریت شهری، نقش مثمرثمر را ایفا نموده است، در این تبلیغات محیطی پیام « گربه ها منتظر زباله های خارج از وقتند» بر روی تابلوهای تبلیغاتی در حال اجرا است که بر روی این بیلبوردهای تبلیغاتی از تصویر گربه کارتونی که لباس ژنده پوشی بر تن کرده و با زیرکی درکمین زباله های خارج از وقت می باشد، بکار برده شده است.

 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ