Take a fresh look at your lifestyle.

از تابلوهای تبلیغاتی جهت درج پیام های فرهنگی استفاده شود

0


از تابلوهای تبلیغاتی جهت درج پیام های فرهنگی استفاده شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت : از تابلوهای تبلیغاتی و بیلبوردهای سازمان زیباسازی با همکاری معاونت فرهنگی جهت درج پیام های آموزشی و فرهنگی استفاده شود .
به گزارش پایگاه محیطی ، فاطمه اسکندری در جلسه تلفیق بودجه سازمان زیباسازی با بیان این مطلب اظهار داشت : در حال حاضر تابلوهای سطح شهر وضعیت نابسامانی به خود گرفته و چهره سمعی بصری شهر را نازیبا نموده اند و از سوی دیگر تبلیغات کالاهایی که بر روی آنها انجام می شود تاثیری در فرهنگ سازی شهر ندارد ، لذا نیاز است که تمهیداتی در این حوزه اتخاذ شود .
وی ادامه داد : با توجه به لزوم افزایش فرهنگ شهروندی و پرداختن به حقوق شهروندی ، درج پیام های فرهنگی با موضوعات محیط زیست ، پسماند ، حمل و نقل و ترافیک و سبک های زندگی و سلامت می تواند تاثیر مثبتی در بین شهروندان داشته باشد .
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج عنوان کرد : شهرداری می تواند با تامین بودجه درآمد سال سازمان زیباسازی از محل اجرای تابلوها ، این اقدام فرهنگی را اجرایی نموده و شهر تبدیل به کارگاه آموزشی فرهنگی شود و در واقع می توان گفت با انجام این مهم یک اقدام جهادی در حوزه فرهنگی صورت می گیرد .
اسکندری استفاده از فضاهای تبلیغاتی شهر به منظور انتقال مفاهیم اخلاقی ، فرهنگی ، مذهبی ، هنری و اجتماعی را اقدامی جهت انتقال این مفاهیم به شهروندان و آموزش و ارتقاء سطح فرهنگ شهر برشمرد .
وی خاطر نشان کرد : یکی از وظایف اصلی شهرداری ها آموزش های اجتماعی می باشد و معاونت فرهنگی این نهاد اجرایی نقش به سزایی در اجرا و عینیت بخشی به اهداف شهرداری را عهده دارد ، لذا می توان این مسئولیت را به عهده معاونت فرهنگی سپرد تا با برنامه ریزی های صحیح و مدون و با درج پیام های فرهنگی و اجتماعی در شهر دگرگونی فرهنگی ایجاد نماید .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ