Take a fresh look at your lifestyle.

غول های چندسر و همه کاره ژاپنی بر فراز ایران

0

برند پاناسونیک Panasonic پس از اعلام حضور مجدد در ایران و اجرای کمپین نوستالژی «از قدیم جدید، بوده ایم» در پایان سال ۱۳۹۴ با طرح‌هایی جدید به معرفی محصولات خود می‌پردازد.

طراحی‌های بصری تبلیغات پاناسونیک مشخصا به یکی از مزیت‌های محصول پرداخته است ودر طراحی‌ها نیز سعی شده نمونه‌ایی از کاربرد محصول به تصویر کشیده شود.

شعار Slogan بکار رفته برای طرح‌های تبلیغاتی پاناسونیک علاوه بر تکمیل طرح بصری، با هوشمندی خاص نامی برای محصول انتخاب کرده است که استفاده از آن نام را برای مصرف کننده راحت می‌کند. نام گذاری «اتوی دوسر»،«جاروی سه سر»،«آبمیوه گیری سه کاره»و«بلندر همه کاره» به نوعی این گروه از محصولات پاناسونیک را از مدل‌های مشابه در بازار جدا می‌کند و به این تمایز در محصول شخصیت مجزایی می‌بخشد.

در زیر طرح‌های تبلیغات پاناسونیک را مشاهده کنید:

راحت به هر جهت، اتوی دوسر

photo_2016-03-03_10-02-10

جاروی سه سر، جادوی بی دردسر

300 X 1500 - صیاد شیرازی

تاقطره آخرِ آخر، سه‌کاره پردوام با قدرت تمام

تبلیغ آبمیوه سه کاره

چندین و چندکاره،بلندر همه کاره

تبلیغ بلندر پاناسونیک

در ادامه نیز جشنواره نوروزی آژندسرویس نیز در نوع خود متفاوت اجرا می‌شود، در جشنواره پاناسونیک با نام «هر ساعت یک جایزه» روزانه ۲۴ جایزه به قید قرعه به خریداران اهدا می‌شود. همچنین بر همین منوال اولین نمایشگاه و فروشگاه کامل محصولات پاناسونیک نیز با حضور مدیران ایرانی و ژاپنی این برند در تهران افتتاح گردید.

افتتاحیه-فروشگاه-کامران---نمایشگاه-پاناسونیک

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ