Take a fresh look at your lifestyle.

مناسبت‌های فروردین در شبکه‌های اجتماعی کمپانی شما

0

فروردین؛اولین ماه از اولین فصل سال، پر از مناسبت‌های هیجان انگیز است و کمپانی شما به کمک این مناسبت‌ها می‌تواند شروعی خوب را برای کسب‌وکارتان در سال جدید رقم بزند و شبکه‌های اجتماعی کمپانیتان را از یکنواختی نجات دهید.

فکر اینکه انسان‌های زیادی از هر نژادی، امروز همان کاری را می‌کنند که شما می‌کنید، لذت‌بخش است و ترغیبتان می کند تا با آنها همراه شوید.

در این مقاله می‌خواهم به شما آموزش دهم؛ چطور از مناسبت‌های ماه فروردین برای پویاتر کردن محل کار و همچنین رضایت مشتریانتان استفاده کنید و با بازتاب این رویدادها در شبکه‌های اجتماعی، به قولی با یک تیر دو ‎نشان بزنید!

در ادامه پیشنهادات من را برای برخی ازمناسبت‌های ماه فروردین خواهید دید و در انتها نیز لیست کاملی از مناسبت های این ماه آورده شده.

“نوروز”

در این دوران طبیعتا شما هم می‌خواهید در شبکه‌های اجتماعی شرکت خود با مخاطبانتان همراه شوید و به نوعی این مناسبت باستانی را در کنار آن‌ها جشن بگیرید.

روش‌های زیادی برای نسبت‌دادن نوروز به کمپانی‌ شما وجود دارد که در پست قبلی من در بلاگ‌اد با عنوان “نوروز در شبکه‌های اجتماعی کمپانی شما” کامل توضیح داده شد.

  -

روز “خاطرات”

(سه‌شنبه، ۳ فروردین)

با انتشار عکس‌ها و فیلم های قدیمی کمپانی‌تان در شبکه‌های اجتماعی، می توانید در این مناسبت سهیم شوید.

 

روز جهانی “BACK UP”

(پنج‌شنبه، ۱۲ فروردین)

اگر کسب‌وکارتان به دنیای دیجیتال مرتبط است؛ می‌توانید در این روز ورکشاپی تدارک ببینید و در آن توسط یکی از افراد وارد به این حوزه؛ مکانیزم این علم، روش‌های انجام “Back up”، معرفی اپلیکیشن هایی که در این زمینه وجود دارد و… توضیح را توضیح دهید.

ویدیویی از این ورکشاپ تهیه کنید و در صفحات شبکه اجتماعی کمپانی‌تان منتشر کنید.

world-backup-day

 

روز “پیاده‌روی تا محل کار”

(جمعه، ۱۳فروردین)

از پرسنلتان بخواهید برای همین یک روز ماشین‌هایشان را از خانه بیرون نیاورند و قسمتی از مسیر رسیدن به محل کار را پیاده طی کنند. در این مسیر میتوانند از خودشان سلفی بگیرند و در انتها از عکس‌های گرفته شده یک کلاژ درست شده و در شبکه‎‌های اجتماعی‌تان قرار دهید.

می توانید با اطلاع‌رسانی در این مورد از مخاطبانتان هم بخواهید همین کار را انجام داده و سلفی‌هایشان را برایتان بفرستند.

walk-to-work-day

 

روز “عاشق مدیر تولیدت باش”

اگر کسب‌وکار شما بگونه‌ای است که در آن فردی با این عنوان کاری یا شبیه به آن وجود دارد؛ دراین روز از او تقدیر کنید.

love-your-produce-manager-day

 

روز “کارامل”

(سه‌شنبه، ۱۷ فروردین)

در این روز از پرسنلتان بخواهید؛ هرفرد در منزل دسری کاراملی درست کند و همراه خود بیاورد. با قرار دادن همه‌ی دسرها روی یک میز بزرگ، بعد از ناهار همه می‌توانید انواع دسرهای کاراملی موجود را امتحان کنید.

caramel-day

 

روز “نوشته‌ی روی سنگ‌قبرت را انتخاب کن”

(چهارشنبه، ۱۸فروردین)

در نگاه اول این مناسبت ممکن است غم‌انگیز باشد و ازطرفی هیچ‌گاه کسی نوشته روی سنگ‌قبرش را خودش انتخاب نمی‌کند؛ اما با کمی فکر کردن به آن، می‌بینیم که چه اندازه این مناسبت می‌تواند مفرح باشد.

با درست‌کردن یک board و قراردادن آن در معرض دید پرسنل، از آنها بخواهید نوشته‌ای را که می‌خواهند روی سنگ قبرشان نوشته شود را با دست‌خط خودشان روی آن بنویسند.  با قرار دادن تصویر این board به عنوان یک پست در شبکه‌های اجتماعی از بقیه هم بخواهید نوشته مورد‌نظر خودشان را برای شما کامنت بگذارند.

 

روز بازی “اسکرابل”

(چهارشنبه، ۲۵فروردین)

اسکرابل یکی از بازی‌هایی است که برای تقویت فکر استفاده می‌شود. در این بازی باید با حروفی که در دستانتان دارید، لغاتی با همان حروف از روی تخته پیدا کنید.

در این روز می‌توانید بعد از ساعت کاری این بازی را انجام دهید و اوقات خوشی را در کنار هم داشته باشید.

scrabble-day

 

روز “فروش فوق‌العاده و حراج”

(شنبه، ۲۸فروردین)

با درنظر گرفتن تخفیف برای محصولاتتان در این روز، بهانه‌ای برای معرفی خود در رسانه‌های مختلف پیدا کنید و مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

auctioneers-day

 

لیست کامل مناسبت‌های ماه فروردین

 -

 

مناسبت‌های ماه‌های قبل را نیز از طریق لینک‌هایی که در ادامه آورده شده، می‌توانید مشاهده کنید.

 

” دسامبر”

“ژانویه”

“فوریه” 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ