Take a fresh look at your lifestyle.

چسب زخمی به سرسختی مادربزرگ

0

همانقدر که هر فردی دوست ندارد در معرض آلودگی ناشی از زخم‌های کوچک در بدن دیگر افراد قرار گیرد، از اینکه زخم روی بدنش در معرض باکتری، قارچ و سایر آلودگی‌ها قرار بگیرد نیز گریزان است.علی‌الخصوص در فصل تابستان که تفریحات دست جمعی و بیرون از خانه بیشتر از قبل مورد استقبال افراد و خانواده‌ها قرار می‌گیرد. Nexcare  که یکی از زیرمجموعه‌ برندهای ۳ M بوده و عرضه‌کننده چسب‌زخم در بازار بانداژ و کمک‌های اولیه است، برای اثبات ضدآب، ضد جرم و ضد غبار بودن چسب‌زخم‌های خود از مفهوم جالبی استفاده کرده است.

این شرکت با همکاری آژانس تبلیغاتی Grey تست‌های عجیبی را برای آزمون مقاومت چسب‌ها ترتیب داده است. در این تیزرها بانوی کهنسال لاغر و ظریف‌اندامی به نام «ننه نِسکِر» یا Nexcare Nana وارد چالش‌های سختی می‌شود. او با چسباندن چسب‌زخم بر بدن خود زیر خروارها خاک دفن می‌شود یا با شلنگ آب‌پاش آتش نشانی خیس می‌شود یا در سطل پر از زباله‌ تر و خشک شیرجه می‌زند و در نهایت نشان می‌دهد قسمتی از بدنش که در زیر چسب زخم بوده است کاملا پاک مانده است!

همچنین در صفحه فیس‌بوک این برند مسابقه‌ای با عنوان «به سرسختی ننه» یا  Tough as Nana راه‌اندازی شده و افرادی را که سخت‌ترین و شجاعانه‌ترین کارها را انجام می‌دهند کاندیدا کرده و در نهایت به سه نفر از آنها بلیتی برای یک سفر ماجراجویانه هدیه خواهد داد که شامل شنا با کوسه‌ها، پرش از آسمان و اتومبیلرانی با خودروی مسابقه‌ای است.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ